Samåkning Skövde

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
......
2fast4hjo skrev:
:blah jocke (Mawerick)..bolt on:et är visst fäst med fyra skruvar :D

Hade du/lisa en bild på den aktuella "burken" vi pratade om i går Vad skulle det i sådana fall göra för effekt om det rent tekniskt skulle passa. :va

jag ska se till att jocke svarar på det när han kommer hem... han är och hämtar en ska till sin nya tank så han kan få på den...

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Fireblaargh skrev:
heimdal skrev:
jag kommer åka hoj idag...

misstänker att jag vet vad de e som luktar från min hoj.. kan vara glykol eller nått..
hmmm luktar :va hade inte Morgan vaxat hojen åt dej :confused:
eller kan det vara en rat :hihi

Jag planterar alltid en rat på de hojar jag tvättar/skruvar med, som en Wunderbaum! :hihi

Mats Mladin

Gammelgubbars touring
Gick med
13 Jul 2004
Hoj
cB1000R
X-up skrev:
Hehe, ja, säger ju att jag vart sugen på en custom länge nu, därför köpte jag ju R1:an. Så att Mats inte ska känna sig ensam med sin touringblade. :hihi
passar fisken när vi är ute o tourar :D

Mats Mladin

Gammelgubbars touring
Gick med
13 Jul 2004
Hoj
cB1000R
vart o servat blarghen i trollhoppa passade på att provköra en MT 01 a gick faktiskt att hänga ut o ha armbågen i tanken på den okså :D
kanske skulle byta ner mig märkesmässigt :hihi

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
A_o_D skrev:
ASG!
Var ute på vägen å körde idag för första gången!
Helvete vad sköj det var!!

:tummenupp Snacka om att man själv var nervös då jag körde själv (körde på en avskild väg som är på nga km) speciellt som man har en sambo som handledare som bara upprepar "det är bara o gasa, bromsa o växla, hur svårt kan det va" :rolleyes: :skrämd

:pannkyss 2fast4some..fattar inte hur du står ut att krypköra med gsxr:n bakom mig. Måste vara ovanligt och lärorikt även för en sådan "gammal erfaren ålderman" som du :hihi

Har kört fem gånger och det har redan blivit 120 mil :banana .Sköj som bara den!!!

Last edited:

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
ang; olyckan i söndags.

Ifall någon vill ha Dennis pappas nummer för att höra hur det är med dennis och sofia så får ni gärna PM:am mej heller ringa mej på 0708-330831 så får ni det, gärna inte ikväll bara då jag ska lägga mej snart. förkylning och feber som gör att man inte orkat nåt :( pratade nyss med dennis pappa och läget var samma som förut idag. Alla som ville prata lite med dom och höra hur det var, var hur välkommna som helst.

Mvh
Rasmus

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Fireblaargh skrev:
vart o servat blarghen i trollhoppa passade på att provköra en MT 01 a gick faktiskt att hänga ut o ha armbågen i tanken på den okså :D
kanske skulle byta ner mig märkesmässigt :hihi

Är inte MT01:an lite väl sportig? Dubbla seat pipes & allt, bättre du satsar en riktig custom, typ en HRC kittad Fireblaargh. Alternativt en Virago med semestergas. :lol

Surfade på Blocket en stund & hittade några lämpliga objekt åt oss. Undrar hur mycket vi får lägga emellan för våra slutkörda sur-hojar? :va

Bifogat

• 1463_megola.jpg
    1463_megola.jpg
    29.3 KB · Visningar: 51
  • 1690_tr0224.jpg
    1690_tr0224.jpg
    119.8 KB · Visningar: 54
  • 2187_bike2.jpg
    2187_bike2.jpg
    47.6 KB · Visningar: 55
  • 2188_bike3.jpg
    2188_bike3.jpg
    51.4 KB · Visningar: 61
  • 2456_rat1.jpg
    2456_rat1.jpg
    56.7 KB · Visningar: 58
Last edited:

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
X-up skrev:
Är inte MT01:an lite väl sportig? Dubbla seat pipes & allt, bättre du satsar en riktig custom, typ en HRC kittad Fireblaargh. Alternativt en Virago med semestergas. :lol

Surfade på Blocket en stund & hittade några lämpliga objekt åt oss. Undrar hur mycket vi får lägga emellan för våra slutkörda sur-hojar? :va

ska man titta över eller under kåpan på den sista hojen :va
eller måste man hänga ut röven hela tiden å titta på sidan?

dedär skulle passa er gammelfarbröder (läs: morgan å mats) som brödet i brödrosten

heimdal

Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
2fast4hjo skrev:
Absolut!! :banana

pssst..visst är det mycket roligare utan killarna :D

I och för sig kunde vi ha haft heimdal med oss.. :tuttar -ig som han är.

Å HURIHELAFANSTYGET lyckades du klämma in mig i det sammanhanget? :fatta!

heimdal

Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
A_o_D skrev:
ASG!
Var ute på vägen å körde idag för första gången!
Helvete vad sköj det var!!

va de tobbe som parkerade hojen i garaget eller? för de va satan va nära frysen den stod.. får ju knappt in en begagnad kondom imellan mopeden å frysen?
iofs,.. de måste va tobbe, för du hade aldrig fått emellan din feta röv där ändå .. HAHAHHAA :7peta :hihi

A_o_D

dead girls never say no
Gick med
15 Jul 2005
Hoj
zx10r -08
heimdal skrev:
va de tobbe som parkerade hojen i garaget eller? för de va satan va nära frysen den stod.. får ju knappt in en begagnad kondom imellan mopeden å frysen?
iofs,.. de måste va tobbe, för du hade aldrig fått emellan din feta röv där ändå .. HAHAHHAA :7peta :hihi

Jo det var han... vågade inte köra dit pga att din feta granne hade ställt sin feta bil i vägen som vanligt!! Tänkte ringa snuten då men vi får göra det en annan gång...

heimdal

Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
A_o_D skrev:
Jo det var han... vågade inte köra dit pga att din feta granne hade ställt sin feta bil i vägen som vanligt!! Tänkte ringa snuten då men vi får göra det en annan gång...

hahaha.. jo.. de vore fan inte dumt.. du kan ju skylla på att du inte kommer ner med hojen.. eftersom du inte har erfarenhet nog.. fan va syyyr han skulle bli då .. men ack va skojigt :hihi

heimdal

Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
Vaektra skrev:
Det verkar inte bli så många i morgon, bäst att passa på snart ska ju hojjen ställas in för vinter :tomten

Kom igen!

tycker detsamma.. dags att gamlingarna slutar putsa på rollatorerna å för de lite yngre å sluta.. hmm.. ja.. va de nu håller på med å hänger med istället

Remy

Ny medlem
Gick med
31 Aug 2005
Hoj
Kawasaki Z800
heimdal skrev:
tycker detsamma.. dags att gamlingarna slutar putsa på rollatorerna å för de lite yngre å sluta.. hmm.. ja.. va de nu håller på med å hänger med istället

Vart ska alla åka imorgon?

mvh

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM