HanneZ
Avställd
Ni som va där måste väl veta något??
HumAnyt skrev:Info över den tragiska olyckan idag.
Pratade med dennis far för ca en timme sedan. ska försöka att säga exakt det han sa till mej, men jag är kommer inte ihåg allt ordagrant.
Med dennis så är han vid medventande och allt, han har brutit låbent och skadat heller brutit handleden, även en lunga var skadad, pga av ett brutit revben.
Med sofie så är det värre, hon hade flera skador i olika omfattnig, bland annat en skall skada som var allvarlig, och flera frakturer i ansiktet. vet ej om hon var vid medvetnade heller ej, frågade inte det. Hon skulle ikväll flyttas till Stockholms för behandling av sina skall skador. Det är krittiskt men stabilt för sofie när jag pratade med dennis far.
Hoppas verkligen att allt blir bra för båda två! kommer att försöka att kolla imorgon igen för att höra hur läget är.
Jag kan ha glömt nåt nu, så ni kan fråga så kanske jag kommer på nåt nytt.
Häls Rasmus.
HumAnyt skrev:Info över den tragiska olyckan idag.
Pratade med dennis far för ca en timme sedan. ska försöka att säga exakt det han sa till mej, men jag är kommer inte ihåg allt ordagrant.
Med dennis så är han vid medventande och allt, han har brutit låbent och skadat heller brutit handleden, även en lunga var skadad, pga av ett brutit revben.
Med sofie så är det värre, hon hade flera skador i olika omfattnig, bland annat en skall skada som var allvarlig, och flera frakturer i ansiktet. vet ej om hon var vid medvetnade heller ej, frågade inte det. Hon skulle ikväll flyttas till Stockholms för behandling av sina skall skador. Det är krittiskt men stabilt för sofie när jag pratade med dennis far.
Hoppas verkligen att allt blir bra för båda två! kommer att försöka att kolla imorgon igen för att höra hur läget är.
Jag kan ha glömt nåt nu, så ni kan fråga så kanske jag kommer på nåt nytt.
Häls Rasmus.
X-up skrev:Usch. Riktigt riktigt tråkigt att läsa. Hoppas verkligen att allt ordnar sig så de är på benen snart igen. Känns väldigt olustigt.
heimdal skrev:sååå .. ny baksula beställd från http://www.reifenversand.com/ ...
bidde en pilot power €164 inkl frakt.. hoppas de funkar smidigt baraaaaa
LiQUiD skrev:Gör det nog ...
... jag vill åka hoj ... måste ju vänta tills på fredag tidigast... suger
heimdal skrev:jag kommer åka hoj idag...
misstänker att jag vet vad de e som luktar från min hoj.. kan vara glykol eller nått..
för när jag va ute å körde lite i lördags i lite regn.. så stannade jag å lät hojen va på... då såg jag att de rök lite vitt upp runt styret, åsså luktade de sådär skumt.. kollade ifram, å de såg ut att komma lite rök från kylaren.. vet inte om det e den som läcker kanske.. för när jag stänkde av hojen så slutade de ryka nästan direkt
heimdal skrev:wtf is this?! jag ska fantamej försöka orka upp.. fastän det blir te å jobba fredagkväll.. å hoppas de inte blir väder som förra gången vi skulle åka med massa från jkpg
stellan.. e de en samåkning du har grejat med?
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1609532&postcount=329
A_o_D skrev:Kanske är fördelarlocket som har käkat upp kylslangarna..?
CALLAHAN skrev:Några som ska åka till Kolmilan i Karlsborg på onsdag?
Pathfinder skrev:Japp det bara att skriva upp sig i skövde_sammåkningar tråden har beställt sol denna gång.
//Stellan
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |