Samåkning Skövde

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
Ok, tack för info. Om nån har Dennis mobbenr vore jag glad om någon kunde pm:a de. Han ringer från olika nummer varje gång så jag vet inte vilket jag ska försöka med.

/ Hannes
 

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Ort
Tidaholm
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
Info över den tragiska olyckan idag.
Pratade med dennis far för ca en timme sedan. ska försöka att säga exakt det han sa till mej, men jag är kommer inte ihåg allt ordagrant.
Med dennis så är han vid medventande och allt, han har brutit låbent och skadat heller brutit handleden, även en lunga var skadad, pga av ett brutit revben.
Med sofie så är det värre, hon hade flera skador i olika omfattnig, bland annat en skall skada som var allvarlig, och flera frakturer i ansiktet. vet ej om hon var vid medvetnade heller ej, frågade inte det. Hon skulle ikväll flyttas till Stockholms för behandling av sina skall skador. Det är krittiskt men stabilt för sofie när jag pratade med dennis far.
Hoppas verkligen att allt blir bra för båda två! kommer att försöka att kolla imorgon igen för att höra hur läget är.
Jag kan ha glömt nåt nu, så ni kan fråga så kanske jag kommer på nåt nytt.

Häls Rasmus.
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
HumAnyt skrev:
Info över den tragiska olyckan idag.
Pratade med dennis far för ca en timme sedan. ska försöka att säga exakt det han sa till mej, men jag är kommer inte ihåg allt ordagrant.
Med dennis så är han vid medventande och allt, han har brutit låbent och skadat heller brutit handleden, även en lunga var skadad, pga av ett brutit revben.
Med sofie så är det värre, hon hade flera skador i olika omfattnig, bland annat en skall skada som var allvarlig, och flera frakturer i ansiktet. vet ej om hon var vid medvetnade heller ej, frågade inte det. Hon skulle ikväll flyttas till Stockholms för behandling av sina skall skador. Det är krittiskt men stabilt för sofie när jag pratade med dennis far.
Hoppas verkligen att allt blir bra för båda två! kommer att försöka att kolla imorgon igen för att höra hur läget är.
Jag kan ha glömt nåt nu, så ni kan fråga så kanske jag kommer på nåt nytt.

Häls Rasmus.


Usch. Riktigt riktigt tråkigt att läsa. Hoppas verkligen att allt ordnar sig så de är på benen snart igen. Känns väldigt olustigt. :(
 

Matsoo

Matsoo
Gick med
22 Jan 2005
Ort
Skövde
Hoj
blå zx9r -00
HumAnyt skrev:
Info över den tragiska olyckan idag.
Pratade med dennis far för ca en timme sedan. ska försöka att säga exakt det han sa till mej, men jag är kommer inte ihåg allt ordagrant.
Med dennis så är han vid medventande och allt, han har brutit låbent och skadat heller brutit handleden, även en lunga var skadad, pga av ett brutit revben.
Med sofie så är det värre, hon hade flera skador i olika omfattnig, bland annat en skall skada som var allvarlig, och flera frakturer i ansiktet. vet ej om hon var vid medvetnade heller ej, frågade inte det. Hon skulle ikväll flyttas till Stockholms för behandling av sina skall skador. Det är krittiskt men stabilt för sofie när jag pratade med dennis far.
Hoppas verkligen att allt blir bra för båda två! kommer att försöka att kolla imorgon igen för att höra hur läget är.
Jag kan ha glömt nåt nu, så ni kan fråga så kanske jag kommer på nåt nytt.

Häls Rasmus.


Nä nu fick man ju en stor klump i magen, sånt här får ju inte hända.
Hoppas verkligen att det ordnar sig för dom..

/ Mats
 

258

Ny medlem
Gick med
28 Aug 2005
Ort
sweden/skövde
Hoj
ingen alls nu
Hej alla ni vet säkert alla att dennis o sofia har varitmed om en olycka
Sofia är nu i stockholm och dennis finns i karlskoga.
läget är stabilt.
En hälsning från dennis är att det inte skulle pratas om detta på forumet.

MVH dennis bror
 

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
En goer SV
X-up skrev:
Usch. Riktigt riktigt tråkigt att läsa. Hoppas verkligen att allt ordnar sig så de är på benen snart igen. Känns väldigt olustigt. :(


MM...man får sig en tankeställare. :( Jag hoppas bara att allt kommer att gå bra.
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
LiQUiD skrev:
Gör det nog ...

... jag vill åka hoj ... måste ju vänta tills på fredag tidigast... suger


jag kommer åka hoj idag...

misstänker att jag vet vad de e som luktar från min hoj.. kan vara glykol eller nått..
för när jag va ute å körde lite i lördags i lite regn.. så stannade jag å lät hojen va på... då såg jag att de rök lite vitt upp runt styret, åsså luktade de sådär skumt.. kollade ifram, å de såg ut att komma lite rök från kylaren.. vet inte om det e den som läcker kanske.. för när jag stänkde av hojen så slutade de ryka nästan direkt
 

A_o_D

dead girls never say no
Gick med
15 Jul 2005
Ort
Skövde
Hoj
zx10r -08
heimdal skrev:
jag kommer åka hoj idag...

misstänker att jag vet vad de e som luktar från min hoj.. kan vara glykol eller nått..
för när jag va ute å körde lite i lördags i lite regn.. så stannade jag å lät hojen va på... då såg jag att de rök lite vitt upp runt styret, åsså luktade de sådär skumt.. kollade ifram, å de såg ut att komma lite rök från kylaren.. vet inte om det e den som läcker kanske.. för när jag stänkde av hojen så slutade de ryka nästan direkt

Kanske är fördelarlocket som har käkat upp kylslangarna..?
:7peta
 

Pathfinder

Hjälmskrapare
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Skövde
Hoj
Orange Retard Black Edition

Bifogat

  • Roliga asfaltvägar skaraborg.txt
    64.5 KB · Visningar: 27
  • Roliga asfaltvägar skaraborg mapsource.txt
    64.5 KB · Visningar: 30
Last edited:
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top