Samåkning Skövde

2fast4hjo skrev:
2228267 :fattartil rot får mig osökt att tänka på Pinkys kvist (du får pm:a lisa så förklarar hon för dig :pannkyss

Du satt säkert uppe och kollade på lättklädda pojkar som sprang efter en boll istället för att vara ute och köra :hihi

Pinky: Dem vägarna vi körde är, i alla fall i mitt tycke, en utav dem bästa vägarna som finns dvs Finnerödja och Askersundsvägen. Även den ni körde ifrån Töreboda till Lyrestad är :tummenupp

Xup o co: stannade ni och väntade vid Statoil eller körde ni "på egen hand"?
självklart kollades de fotboll å dracks lite bärs..
men de va fruktansvärt lite bilar ute i halvleksvilan. va helt stendött :D

heimdal skrev:
2228624 självklart kollades de fotboll å dracks lite bärs..
men de va fruktansvärt lite bilar ute i halvleksvilan. va helt stendött :D

Skövde är en stendöd stad. Vi hade tänkt åka till Askersund med bil senare på kvällen men drog till Norrqvarn (vid göta kanal) istället. Sköt lite bågskytte bl a då det har varit tema "medeltid" där i helgen.

2fast4hjo skrev:
2228682 Skövde är en stendöd stad. Vi hade tänkt åka till Askersund med bil senare på kvällen men drog till Norrqvarn (vid göta kanal) istället. Sköt lite bågskytte bl a då det har varit tema "medeltid" där i helgen.
de va ännu dödare när de speladdes fotboll

2fast4hjo skrev:
2228613 2fast4some och Mikemission är ute o åker, ring o kolla vart dem är. 2fast4some ska eve möta upp roddy och cisi (hero och amazon) i skara senare i eftermiddag.

:fatta! lisa är väl inge gubbe heller :fatta!
:7peta Men visa :arsele för dem stackars barnen som badade kunde du

"Den blåa gubben" kan ju likaså vara en tjej eller hur? Skulle kanske skrivit "den blåa figuren" istället så du förstår :tungan.

Skit samma, det roliga här var ju snarare att jag (gul filur) petar på Lisa (blå filur) med just min "kvist" som ni hade så kul åt. Eftersom jag nu var tvungen att skriva en uppsats för att förklara mig så har hela poängen med skämtet försvunnit :mad:.

Dessutom var det inga barn i vattnet, enbart gamla gubbar och änder. Ibland är man bara så illa tvungen att lufta :arsele lite, jag ser det dessutom som ett plus när man får se min vackra bakdel utan byxor :hihi.

Pinky skrev:
2229660 "Den blåa gubben" kan ju likaså vara en tjej eller hur? Skulle kanske skrivit "den blåa figuren" istället så du förstår :tungan.

Skit samma, det roliga här var ju snarare att jag (gul filur) petar på Lisa (blå filur) med just min "kvist" som ni hade så kul åt. Eftersom jag nu var tvungen att skriva en uppsats för att förklara mig så har hela poängen med skämtet försvunnit :mad:.

Dessutom var det inga barn i vattnet, enbart gamla gubbar och änder. Ibland är man bara så illa tvungen att lufta :arsele lite, jag ser det dessutom som ett plus när man får se min vackra bakdel utan byxor :hihi.

:confused: ska vi ta en repris på vad vi gjorde i går natt i natt också... :pannkyss

Liz Gsx-R skrev:
2229810 :confused: ska vi ta en repris på vad vi gjorde i går natt i natt också... :pannkyss

Vad är det som är oklart? Ska jag hålla min "kvist" borta eller vad :hihi ? Nattens äventyr kan bli spännande, sitter med luren i handen och väntar...

heimdal skrev:

Det gör inget heimdal, jag som också är :tuttar fattar inget heller :rolleyes:

Pinky skrev:
2229831 Vad är det som är oklart? Ska jag hålla min "kvist" borta eller vad :hihi ? Nattens äventyr kan bli spännande, sitter med luren i handen och väntar...

"Luren"är det det ni göteborgare kallar kvisten :D

:corn

Last edited:
Yep, det blev det! Blev rätt lagom, hade blivet så sent om vi skulle åka ända upp till Timmersdala också.

Ser fram emot nästa tur :tummenupp

Pajje (och Ingrid)

Blykometen skrev:
2231781 Japp, säger detsamma!
Min hjälm luktar dålig kråka.. :zpy och visiret är suddigt...

Tjo!

Var det därför du inte såg när jag svängde av mot Övertorp efter Timmersdala?

Tack för en trevlig tur idag.

Mvh Stellan

Tack för turen!

Vaektra skrev:
2232588 Tackar tackar för turen igår. Superskönt väder, trevligt sällskap och vägar. :)

Vill bara instämma i kören. Dessvärre fick jag ju avbryta körningen tidigare pga rygg problem. Hoppas ni fick en bra fortsättning på åkandet. Vi syns snart. Ha det kanon så länge. /David

Och man säger att man hatar måndagar... Fin sväng igår även fast det fanns vissa som hade konflikter med en och annan flyttfågel :hihi

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick