Samåkning Skövde

Nu har jag fixat en lånedator.
Bärbar vilken skit,men det funkar så länge.

Har ni inget planerat på Midsommar så är ni välkomna på fest i Lyrestad. :fyllisar
Klippte en stor plan så vi kan spela brännboll.
Går att sova över för den som vill.

2fast4Some skrev:
2223681 Nu har jag fixat en lånedator.
Bärbar vilken skit,men det funkar så länge.

Har ni inget planerat på Midsommar så är ni välkomna på fest i Lyrestad. :fyllisar
Klippte en stor plan så vi kan spela brännboll.
Går att sova över för den som vill.

Åk till Assen och kolla GP istället.
Garanterat bättre än rutten fisk och brännboll.........

southwick skrev:
2216238 Kul banakning pa Kullen i sondags :)

Kul touring i Dalsland (aka Sveriges rovhal) idag :yoparty

/Lasse

Har inte hunnit skriva (har varit i Norge i veckan o jobbat) men ja tackar så mycket för hjälpen med hojen alla som var där :)

Lasse som ja inte mer än hälsat på tidigare var ju en trevlig snubbe han med :D :tummenupp

Nu ska ja sova lite, har jobbat hårt den här veckan. Ha det gött alla!

Hej igen,

Mummel mummel..före detta en lista som blev kort, bah!

EDIT: Jag skiter i listan för denna gång. Nöjer mig med dom jag lyckats ragga upp hittills utan min fina lista :)

Last edited:
2fast...>>Vart var ni? Jag å Manhattan vänta vid statoil till kvart över 11, sen passerade vi Lyrestad runt 11:45, slog av lite vid Laxå (mjaa, E20 e inge roligt..), vägen från laxå -> askersund var dock :tummenupp , fyllde riktig soppa i Askersund(mötte ett annat glatt skövdegäng), åkte över mot karlsborg, hjo, tebax., hemma vid 14 :D 24mil sådär blev det, så vi fick en tur ändå..

Blykometen skrev:
2227401 2fast...>>Vart var ni? Jag å Manhattan vänta vid statoil till kvart över 11, sen passerade vi Lyrestad runt 11:45, slog av lite vid Laxå (mjaa, E20 e inge roligt..), vägen från laxå -> askersund var dock :tummenupp , fyllde riktig soppa i Askersund(mötte ett annat glatt skövdegäng), åkte över mot karlsborg, hjo, tebax., hemma vid 14 :D 24mil sådär blev det, så vi fick en tur ändå..
Vi var vid Preem i Lyrestad då.
Vi åkte lite andra vägar till Askersund.
Vi kom dit ca 14.30
Ring nästa gång om ni inte hittar oss

Blykometen skrev:
2227401 2fast...>>Vart var ni? Jag å Manhattan vänta vid statoil till kvart över 11, sen passerade vi Lyrestad runt 11:45, slog av lite vid Laxå (mjaa, E20 e inge roligt..), vägen från laxå -> askersund var dock :tummenupp , fyllde riktig soppa i Askersund(mötte ett annat glatt skövdegäng), åkte över mot karlsborg, hjo, tebax., hemma vid 14 :D 24mil sådär blev det, så vi fick en tur ändå..

Jag kan ta på mig lite av det där...drack lite öl igår kväll och försov mig en halvtimme idag (skulle plocka upp Liz vid 10.50). Körde som en blådåre från Alingsås men lik förbannat så var Liz och jag inte framme vid Statoil förräns ca 11.25 :rolleyes:.

2fast4hjo skrev:
2227386 Stackars Pinky hade det inte lätt med :tuttar ligan idag :D Heimdal vi (jag och lisa) saknade dig :pannkyss

"det går inte fort men det går framåt" :banana

Ja, se dessa otacksamma jefla fruntimmer :mad: :D.

EDIT: Jag hade dock en trevlig dag och är avundsjuk på alla goa vägar ni har där uppe. Kroppen värker som aldrig förr dock :4skrika.

Pinky skrev:
2227629 Jag kan ta på mig lite av det där...drack lite öl igår kväll och försov mig en halvtimme idag (skulle plocka upp Liz vid 10.50). Körde som en blådåre från Alingsås men lik förbannat så var Liz och jag inte framme vid Statoil förräns ca 11.25 :rolleyes:.

EDIT: Jag hade dock en trevlig dag och är avundsjuk på alla goa vägar ni har där uppe. Kroppen värker som aldrig förr dock :4skrika.
Du är välkommen på flera turer :)

Pinky skrev:
2227629 Jag kan ta på mig lite av det där...drack lite öl igår kväll och försov mig en halvtimme idag (skulle plocka upp Liz vid 10.50). Körde som en blådåre från Alingsås men lik förbannat så var Liz och jag inte framme vid Statoil förräns ca 11.25 :rolleyes:.

ölen e hemsk :)

den e roten till allt ont (näst efter kvinnfolk)
:)

jag råkade va lite trött imorse lisa, så ja fimpade telefonen :rolleyes:

Pinky skrev:
2227629Ja, se dessa otacksamma jefla fruntimmer :mad: :D.

vad då otacksamma. :va hade det inte vara för mig så hade du inte fått värk i hela kroppen... :fatta! :fatta!

heimdal skrev:
2228079 ölen e hemsk :)

:)

men du e ju kvinnfolk hemis... :tuttar

ja näste gång kommer ja och väker dig...

nu ska ja sova ska upp sju i morgon... natti natt... :trött

heimdal skrev:
2228079 ölen e hemsk :)

:fattartil rot får mig osökt att tänka på Pinkys kvist (du får pm:a lisa så förklarar hon för dig :pannkyss

heimdal skrev:
2228079

Du satt säkert uppe och kollade på lättklädda pojkar som sprang efter en boll istället för att vara ute och köra :hihi

Pinky: Dem vägarna vi körde är, i alla fall i mitt tycke, en utav dem bästa vägarna som finns dvs Finnerödja och Askersundsvägen. Även den ni körde ifrån Töreboda till Lyrestad är :tummenupp

Xup o co: stannade ni och väntade vid Statoil eller körde ni "på egen hand"?

Last edited:
2fast4hjo skrev:
2228267 :fattartil rot får mig osökt att tänka på Pinkys kvist (du får pm:a lisa så förklarar hon för dig :pannkyss

Är Lisa den blåa gubben eller vad :7peta ?
Ähhh ni :tuttar tjatar om min kvist hit och dit (för den nyfikne så har jag en stock :rolleyes:).

Hade det inte vart så mycket folk I Askersund igår så hade jag kunnat hala fram den och slagit er med den :arsele :hihi.

Hallå på er.

Jag var ute lite igår och åkte. Jag åkte åt lidköping och jag tror att jag mötte både adamgs ( eller vad du heter) samt Elgasen. Jag han visseligen inte reagera och vinka eller något.
I dag på sena eftermiddagen ska jag ut och åka lite med tjejen lite tänkte jag. Är det någon som vill hänga på så hör av er.

Säg 18:00 vid statoil för en liten runda med fika på ett bra ställe.
(Skriver även i den andra tråden)

1. Dreas & Marlean
2.
3.

Hoppas vi inte blir ensamma. :7peta
/ Dreas inloggad på marleans konto.

2fast4some och Mikemission är ute o åker, ring o kolla vart dem är. 2fast4some ska eve möta upp roddy och cisi (hero och amazon) i skara senare i eftermiddag.

Pinky skrev:
2228414 Är Lisa den blåa gubben eller vad :7peta ?
Ähhh ni :tuttar tjatar om min kvist hit och dit (för den nyfikne så har jag en stock :rolleyes:).

Hade det inte vart så mycket folk I Askersund igår så hade jag kunnat hala fram den och slagit er med den :arsele :hihi.

:fatta! lisa är väl inge gubbe heller :fatta!
:7peta Men visa :arsele för dem stackars barnen som badade kunde du

Last edited:
Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back