Samåkning Skövde

japp...instämmer med alla andra ... blev en riktigt bra sväng igår... fast det var i varmaste laget... grymt bra med pathfinder som fixar bra vägar o gör bra vägledning =)

tackar

Tack för igår Lena och Jörgen.
Det var mycket trevligt att umgås en stund. Man hinner ju snacka endel osv.
Och bilen går bra än så länge. Även om jag uppfattade viss tendens till skeva bromsskivor. ( Det vibrerar i ratten när jag lägger an bromsen) Det kan ju hända alla bilar när bromsarma blir lite för varma. :tungan
Ni får ta och komma över någon dag snart på lite grillning och så :fyllisar , så man får bjuda tillbaka er.

/Andreas

Dreas skrev:
2235648 Tack för igår Lena och Jörgen.
Det var mycket trevligt att umgås en stund. Man hinner ju snacka endel osv.
Och bilen går bra än så länge. Även om jag uppfattade viss tendens till skeva bromsskivor.

/Andreas

:hihi även småhästar måste släppas lösa ibland

Tack själva :)

Liz Gsx-R skrev:
2235667 :tuttar Ligan har fått utökning av Pinky...

:rofl :rofl

Pinky skrev:
2237432 Crap också...It's you and me Heimdal :hihi

Äh ..Pinky. Det inte så farligt som det ser ut. De övriga i :tuttar ligan är ganska manhaftiga av sig så du kommer nog inte att känna av det så mycket. :pannkyss :hihi

(Iofs så är detta jag skriver inte direkt sant men det kanske kunde lindra smärtan ifall du tänkte så)

Pass på Skaraborgare!

Finns en risk för att ni får besök på kommande samåkningar av mig som nu har ett rykande färskt A-kort! Är sugen på att få räta ut några av dom krokiga vägar som Pathfinder gång efter annan lyckas leta reda på.

Last edited:
Keyser Soze skrev:
2239563 Finns en risk för att ni får besök på kommande samåkningar av mig som nu har ett rykande färskt A-kort! Är sugen på att få räta ut några av dom krokiga vägar som Pathfinder gång efter annan lyckas leta reda på.

Grattis! :tummenupp

Hörrö X-up var du ute och snackade lite skit med några polare vid 21-tiden igårkväll? Tyckte jag såg nåt gulaktigt på fälgarna på en blå R1:a och kom att tänka på dig, detta var för övrigt i Skövde :).

Last edited:
Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back