HanneZ
Avställd
Nån som har en ventil samt kan dra i den i en fälg ikväll?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vaektra skrev:2221996Tores Billack ska vara bäst i Skövde 0500-485160 svår att få tag i men gör ett görbra jobb![]()
mannen med järnkoll[KoRn] skrev:2223233Han är bäst... och just nu har han nästan inget att göra, så det bör gå fort.
2fast4Some skrev:2223681Nu har jag fixat en lånedator.
Bärbar vilken skit,men det funkar så länge.
Har ni inget planerat på Midsommar så är ni välkomna på fest i Lyrestad.![]()
Klippte en stor plan så vi kan spela brännboll.
Går att sova över för den som vill.
southwick skrev:2216238Kul banakning pa Kullen i sondags![]()
Kul touring i Dalsland (aka Sveriges rovhal) idag![]()
/Lasse
Vi var vid Preem i Lyrestad då.Blykometen skrev:22274012fast...>>Vart var ni? Jag å Manhattan vänta vid statoil till kvart över 11, sen passerade vi Lyrestad runt 11:45, slog av lite vid Laxå (mjaa, E20 e inge roligt..), vägen från laxå -> askersund var dock, fyllde riktig soppa i Askersund(mötte ett annat glatt skövdegäng), åkte över mot karlsborg, hjo, tebax., hemma vid 14
24mil sådär blev det, så vi fick en tur ändå..
Blykometen skrev:22274012fast...>>Vart var ni? Jag å Manhattan vänta vid statoil till kvart över 11, sen passerade vi Lyrestad runt 11:45, slog av lite vid Laxå (mjaa, E20 e inge roligt..), vägen från laxå -> askersund var dock, fyllde riktig soppa i Askersund(mötte ett annat glatt skövdegäng), åkte över mot karlsborg, hjo, tebax., hemma vid 14
24mil sådär blev det, så vi fick en tur ändå..
2fast4hjo skrev:2227386Stackars Pinky hade det inte lätt medligan idag
Heimdal vi (jag och lisa) saknade dig
![]()
"det går inte fort men det går framåt"![]()
Du är välkommen på flera turerPinky skrev:2227629Jag kan ta på mig lite av det där...drack lite öl igår kväll och försov mig en halvtimme idag (skulle plocka upp Liz vid 10.50). Körde som en blådåre från Alingsås men lik förbannat så var Liz och jag inte framme vid Statoil förräns ca 11.25.
Ja, se dessa otacksamma jefla fruntimmer![]()
.
EDIT: Jag hade dock en trevlig dag och är avundsjuk på alla goa vägar ni har där uppe. Kroppen värker som aldrig förr dock.
ölen e hemskPinky skrev:2227629Jag kan ta på mig lite av det där...drack lite öl igår kväll och försov mig en halvtimme idag (skulle plocka upp Liz vid 10.50). Körde som en blådåre från Alingsås men lik förbannat så var Liz och jag inte framme vid Statoil förräns ca 11.25.
Ja, se dessa otacksamma jefla fruntimmer![]()
.
EDIT: Jag hade dock en trevlig dag och är avundsjuk på alla goa vägar ni har där uppe. Kroppen värker som aldrig förr dock.
Pinky skrev:2227629Ja, se dessa otacksamma jefla fruntimmer![]()
.
heimdal skrev:2228079ölen e hemsk![]()
den e roten till allt ont (näst efter kvinnfolk)
jag råkade va lite trött imorse lisa, så ja fimpade telefonen![]()
heimdal skrev:2228079ölen e hemsk![]()
den e roten till allt ont (näst efter kvinnfolk)
heimdal skrev:2228079
jag råkade va lite trött imorse lisa, så ja fimpade telefonen![]()
2fast4hjo skrev:2228267rot får mig osökt att tänka på Pinkys kvist (du får pm:a lisa så förklarar hon för dig
![]()
Pinky skrev:2228414Är Lisa den blåa gubben eller vad?
Ähhh nitjatar om min kvist hit och dit (för den nyfikne så har jag en stock
).
Hade det inte vart så mycket folk I Askersund igår så hade jag kunnat hala fram den och slagit er med den![]()
.
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning