Samåkning Skövde

Snowstormer

Snowstormer
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
Hayabusa GSX-1300R -05

har du testat ny drevning på bågen ?

Nope men har beställt ett 43 drev.... Fick hojen att lyfta idag 2ggr :D
Så blir nog toppen med ett 43 drev monterat är nog på lagom då vi åker ned till smögen. Hoppas på barnvakt bara. Sen måste jag klura ut nga frågetecken oxå... Hur får man med sig ett tält samt kommer tält öl samt kläder att få plats på hojjen :va .... Du kan väl skicka ditt mobnr privat så man kan planera lite.........

mvh

Stewe

schneberger

Bannad
Gick med
26 Sep 2005
Hoj
CC Dominator

Nope men har beställt ett 43 drev.... Fick hojen att lyfta idag 2ggr :D
Så blir nog toppen med ett 43 drev monterat är nog på lagom då vi åker ned till smögen. Hoppas på barnvakt bara. Sen måste jag klura ut nga frågetecken oxå... Hur får man med sig ett tält samt kommer tält öl samt kläder att få plats på hojjen :va .... Du kan väl skicka ditt mobnr privat så man kan planera lite.........

mvh

Stewe

jag tänkte inahandla tankväöska tillkläderna tältbiten är inte helt hundra ännu. ölen köper jag där nere tror jag . fast fan det kanske man inte hinner. mmm blir nog fan till att klura lite i två veckor nu-

alltså packnin som skall med öl , klär , tält , tjejen går väll som packning eftersom hon sitter backpå:D . fan det låter inte orimligt att det skulle gå..

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
jag tänkte inahandla tankväöska tillkläderna tältbiten är inte helt hundra ännu. ölen köper jag där nere tror jag . fast fan det kanske man inte hinner. mmm blir nog fan till att klura lite i två veckor nu-

alltså packnin som skall med öl , klär , tält , tjejen går väll som packning eftersom hon sitter backpå:D . fan det låter inte orimligt att det skulle gå..

r1packad.jpg

Kein problem!

Snowstormer

Snowstormer
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
Hayabusa GSX-1300R -05
det ær jag inte alls.. har ju lackbox och varmgarage.. du ær så søt nær du ær tjurig =)

Hehe jag har en väska från flygvapnet som min fru kommer att få ha på ryggen. I den går förhoppningsvis allt in
i tält,öl, kläder. :D Och är det för tungt är det bara att gasa till o trycka lite med arlset så lättas hojen med packningen :D....

Schneberger jag hör av mig i helgen om resan.

schneberger

Bannad
Gick med
26 Sep 2005
Hoj
CC Dominator
Hehe jag har en väska från flygvapnet som min fru kommer att få ha på ryggen. I den går förhoppningsvis allt in
i tält,öl, kläder. :D Och är det för tungt är det bara att gasa till o trycka lite med arlset så lättas hojen med packningen :D....

Schneberger jag hör av mig i helgen om resan.

du råkar møjligtvis inte ha en sådan extra liggandes ?=)

schneberger

Bannad
Gick med
26 Sep 2005
Hoj
CC Dominator
Hahaha vill du bli av med fruntimret alltså :D

Kan höra med farsan om han har ngn liggandes...
Hör av mig om detta..

næ inte så men jag får nog plats med en sådan på min oljetanker till framskærm tror jag :D eller så packar man på passagerarsadeln och låter tant sitta på tanken så har man tuttarna i bra nivår hela tiden nær man kør :yoparty

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Eftersom jag kommer jobba på annan ort och ta med mig bilen dit så har jag ett bilgarage med plats till några hojar på Norra Bergv. mitt emot pizzerian. PM vid intresse.

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Vad kallas de små klisterlapparna (har de ett specifikt namn eller kallas de enbart för dekaler) som medföljer när man köper tankpad :va, sätts på sidorna för att hindra slitage när man skjutsar / har packning.

Fairing pads. Eller reklamdekaler om man köpt Micrographics-tankpad. Snygga är de iaf inte.

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...