Dr madNESS
Ny medlem
17.30 på statoil i ryd, fredag (idag)
1. Schneberger
2. McLellan (om inget kommer i mellan)
3. dahlberg
1. Schneberger
3. dahlberg
4. Larssa (om det inte regnar)17.30 på statoil i ryd, fredag (idag)
1. Schneberger
3. dahlberg
Ny i gamet! Hur går det till? Och finns det snutfria vägar då jag inte har kört upp för tung (semester)?
Fan va fräck, detta ska göras om så snart som möjligt !!.
Det ösregnade genom danmark o tyskland men på Assen var det stundtals solsken och inte en droppe regn föll.. vilket race det blev!. Filmade mest men nga bilder ska väl finnas. Grymt avis på rossifanet som lyckades få en sovenir av rossi efter att ha klättrat över stängslet med taggtråd och ut på banan direkt efter målgång.
Grymt avis på rossifanet som lyckades få en sovenir av rossi
Det gar till sa att man gasar med hoger nave, kopplar med vanster och vaxlar med den foten som passar bast...men sen nar du fatt din lapp kommer du ju veta detta sjalv. En bra snutfri plats ar korsningen Skolgatan/Prinsgatan i Skovde, dar kan du wheeeeela och gara fuck-you-burnouter sa mkt du orkar
nar du har klarat kortet ar du saklart valkommen att aka med pa samakningar, men innan dess far du val cykla eller aka 125a eller nat..?
/L
Vadå för nåt? En handske? Ett visir?
Men min vän det var inte precis det jag sökte... Har utlänskt körkort och har tidigare kört 750, men nu har jag bara mitt svenska då jag är medborgare i detta land så då gäller bara mitt 125 kort! Nu kör jag 600 och är tyvärr inte intresserad av att gasa runt på Skolgatan/Prinsgatan, men tack för visat intresse ändå!
MVH
Pj
fredagen den 20:e juli. strax efter kl 16:00 så drar jag och tjejen till smögen och tältar och dricker öl och grillar om det är fint väder.. på båge naturgtvis..
elgasen är på som det ser ut också..
någon mer som kan tänkas vara sugen på att haka på .. vore skoj med ett trelivtgr litet gäng
1.schneberger och lotta
2. Stewe och Jessica (ska kolla barnvakt först).
fredagen den 20:e juli. strax efter kl 16:00 så drar jag och tjejen till smögen och tältar och dricker öl och grillar om det är fint väder.. på båge naturgtvis..
elgasen är på som det ser ut också..
någon mer som kan tänkas vara sugen på att haka på .. vore skoj med ett trelivtgr litet gäng
1.schneberger och lotta
2. Stewe och Jessica (ska kolla barnvakt först).
har du testat ny drevning på bågen ?
Morgan skulle du kunna slänga upp nån bild på din Edwards hjälm? Dom som finns i olinestores osv ger fel intryck, vill minnas att din var snyggare irl, kanske var visiret som gjorde pricken över i.
Kollat på både den och den blåa Edwards ltd men kan inte bestämma mig för vilken som är snyggast
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |