Samåkning Skövde

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
odet var jag.. jag stod vid cykelparkeringen vid korsningen kungsgatan drottningatan i allén.

men polizeien gillade det inte iaf.

Märkligt, såg de dig köra dit den? Jamenar om du knuffar dit den från gatan så är väl inte det nå att gnälla över.. Har de för lite å göra här i stan, kan de allt ställa sig här uppe i korsningen och haffa 18åringar med skammelåk (jävla oliv på pissiga volvojärn med nystulna stuprör, roterar som en fläkt i sängen..) istället.
Bönner..

Ska det förresten vara så svårt att komma över ett lämpligt ban-objekt ála gixr750 från 98-99? Enda som säljs nuförtiden är "absolut den finaste i senaste toppskick". Vafalls? Har folk slutat vurpa och köpa nya hojar? tänk lite på oss som gillar att skruva.

Aja. Här blir sista sommarn, sen drar jag till sydligare jaktmarker. Ajöss schlätta!

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
(jävla oliv på pissiga volvojärn med nystulna stuprör, roterar som en fläkt i sängen..)

Höll på att säga att din maskin gör ganska mycket väsen ifrån sig... Men det är ju faktiskt ljuv musik! Inte i stil Sven-Olle som tog körkort förra tisdagen och vill att hans gamla 240 ska vara en rallybil (slänga ljuddämpare och kapa fjädrarna 18 varv)...

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
de tyckte ja skulle sluta köra på cykelbanor å sen va det bra med det

Dr madNESS

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
R1 -06 KR, Honda Excellent S GCV -10
Kollar av sidan imorgon men om det är fint väder imorgon och uppehåll så kan vi ju mötas på Statoil Ryd kl 12 vid fint väder och ta oss en tur. :tummenupp

kan först 13.30.
Ser ut att bli bättre väder enligt smhi.

Så vi säger statoil ryd 13.30 i morgon torsdag.

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Oxå sugen, kan inte så tidigt dock, men jag slår en pling lite senare & ser om jag kan ansluta i så fall!

schneberger

Bannad
Gick med
26 Sep 2005
Hoj
CC Dominator
vad fan gör ni folkens.. jobbar ni på dagarna ?

har varit ute och kört väldigt mycket idag.. har ju knappt sett en enda =(.. jaja. besiktning imorgon .. fixa lite . sen ut och köra en del igen... en glass i hjo kanske..

vad

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...