Samåkning Skövde

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
Får väl också önska alla glad midsommar! Utom den/de som tyckte sig behöva min bilstereo och knackar ruta den natten det ösregnar. Fast jag kan ju vara glad över att stereon knappt fungerar ändå. Den tjuter, piper och glappar lite titt som tätt! :D:arsele

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
3015476 Får väl också önska alla glad midsommar! Utom den/de som tyckte sig behöva min bilstereo och knackar ruta den natten det ösregnar. Fast jag kan ju vara glad över att stereon knappt fungerar ändå. Den tjuter, piper och glappar lite titt som tätt! :D:arsele
Fi fan, vart stod den parkerad?

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
Fi fan, vart stod den parkerad?

Parkeringen vid södermalms IP. De knacka ruta någon gång mellan 22 på onsdag kväll och 7 på torsdag morgon. Härlig syn när man kommer tillbaka efter en skitvecka på jobbet. Här får man för att man är miljömedveten (läs snål) och samåker.

Om någon ser en Blaupunkt MP54 modena stereo, ett magnat scorpion 800 slutsteg och en MDS 10" bas till salu får ni gärna höra av er. Vi kan anordna en liten samåkning där vi gör en FYB rätt i nyllet på aset!

Hoppas ni har haft en bra midsommar allihopa!

Bifogat

• modena.jpg
    modena.jpg
    19.8 KB · Visningar: 38
  • Magnat_Scorpion_800__486194.jpg
    Magnat_Scorpion_800__486194.jpg
    4.3 KB · Visningar: 210
Last edited:

schneberger

Bannad
Gick med
26 Sep 2005
Hoj
CC Dominator
sådärja . då var man utan hjul ett par dagar, lite lätt vemodigt at sälja fightern men vad fan.. blir kul med en annan båge

Dalafalo

Alltid retar det nån
Gick med
24 Sep 2005
Hoj
RC211V
Assen

I morgon onsdag så åker vi ett gäng till Assen, vi samlas vid Statoil hallenbergsrondellen 14:00, vill ni följa med så kom dit, vi åker ca 10 mil i stöten, sen tar vi en bensträckare, vid ca 20 mil så tankar vi, övernattning i Rödby under bar himmel nästan, sen torsdag morgon så tar vi färjan till Potgarden och vidare till Assen. :)

metkallica

_____Ordförande i____ MCK_WHEELERS_FALUN
Gick med
22 Mar 2004
Hoj
lös
Halo. Då var man nyinflyttad i Skara och hade tänkt höra var och när i dessa trakter man kan träffa på trevligt hoj folk att åka, fika o snacka skit med. Har tagit ett par turer själv i hopp om att stöta på någon, men icke. Vart gömmer sig alla?

MVH

Kalle

schneberger

Bannad
Gick med
26 Sep 2005
Hoj
CC Dominator
nu när jag fått nya hjul är jag ute en hel del på dagarna.. så ser du n¨ågon på en gul fireblade . så hälsa. jag kanske har lust att stanna och tjöta skit =) kanske till och med åka en sväng..

see you zee roods

Aragorn

Guest
Halo. Då var man nyinflyttad i Skara och hade tänkt höra var och när i dessa trakter man kan träffa på trevligt hoj folk att åka, fika o snacka skit med. Har tagit ett par turer själv i hopp om att stöta på någon, men icke. Vart gömmer sig alla?

MVH

Kalle

Hej! :hej
Välkommen!

Är man sugen på att samåka är det bara att skriva här:

Tid: ???
Plats: ???

Platsen som vi brukar träffas vid i Skövde är Statoil i Ryd vid Bilia. Andra mackar och ställen går naturligtvis också bra.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Gäspppppp...trevlig helg på er alla, om 24h drar jag o stellan till Assen :yoparty

Enligt SMHI ska det bli regn men enligt holländska meterologer ska det bli växlande molnlighet, bah va sjutton SMHI har ju alltid fel:rolleyes: ..men det får regna hur mycket det vill, inte var da man får se rossi :banana

schneberger

Bannad
Gick med
26 Sep 2005
Hoj
CC Dominator
tja på er..

funderade på att åka ut och köra lite imorgon..

tänkte mig typ

rånnavägen , sedan mot timemrsdala för att sedan köra axvall varnhem broddetorp torbjörntorp så..typ

kör kanske inte så fort så gillar du räsertempo så är det kanske ingen ide´.

kan väll samlas vid halv sex på statoil i ryd om det låter bra..

linus och robert och niclas ni är väll på iallfall..=)

1. schneberger

Snowstormer

Snowstormer
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
Hayabusa GSX-1300R -05
tja på er..

funderade på att åka ut och köra lite imorgon..

tänkte mig typ

rånnavägen , sedan mot timemrsdala för att sedan köra axvall varnhem broddetorp torbjörntorp så..typ

kör kanske inte så fort så gillar du räsertempo så är det kanske ingen ide´.

kan väll samlas vid halv sex på statoil i ryd om det låter bra..

linus och robert och niclas ni är väll på iallfall..=)

1. Schneberger
2. McLellan (om inget kommer i mellan)

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...