Någon nytta ska man väl ha av digexecute skrev:och vem är det som får plocka ihop cykeln sen. det är ju inte första gången eller
Någon nytta ska man väl ha av digexecute skrev:och vem är det som får plocka ihop cykeln sen. det är ju inte första gången eller
Kör runt berget eller åk mot skara -> köpstaden kör vidare mot sommarlands camping passera den och du har en underbar väg att köra på. Sen så finns det en rolig väg mellan tibro och brevik men den är en anning guppig. passa dig bara för att köra vårldslöst i stöpen de har slängt upp rullgrus lagingar där.Santiago skrev:har fortfarande inte hittat någon skön kurvig väg
Jag åker nog strax innan 8 man skulle ju va där för regristering ca 8:30 välMr San skrev:Gör en lista på helgens körning till kullen..... om det nu blir nån!!!
Men du skall väl köra bana.. jag tänte bara åka o kolla lite o så .. men men får väl se..LiCrO skrev:Jag åker nog strax innan 8 man skulle ju va där för regristering ca 8:30 väl
i såfall vad sägs om att "åka" ifrån statoil ryd vid 8.. Så samling innan.
1. LiCrO
Santiago skrev:Jag hänger med! När åker ni och varifrån? Är nyinflyttad i Skövde
//Christoffer
Jag ska också köra så. Kan vi inte säga en plats och tid vi kan mötas?Gpx skrev:Jag o Bono pratade om att åka runt 7-7.30 tiden? eftersom vi ska köra.
De e oxå lite tidigt .. eller!??toodee skrev:Samåkning för att TITTA på bankörningen
Usch, ni är för jobbiga. 07.00 är okristligt tidigt och dessutom kommer ni
frysa arslet av er eftersom solen fortfarande står över Australien då!
För oss som inte vill gå upp och frysa med tuppen utan hellre ligger kvar
i varma sängen och ruskar tupp en timma eller två så det passar med en senare tid?
Det håller ju på hela dagen så jag är rätt flexibel vad gäller tid. Bara det inte
regnar. Då skiter jag i allt.
Statoil Ryd, 09:00 (söndag 26/9)
1. toodee
Gpx skrev:Jag o Bono pratade om att åka runt 7-7.30 tiden? eftersom vi ska köra.
Santiago skrev:Hänger på imorgon också om det inte blir för tidigt...
Santiago skrev:Måste man betala i förskott eller kan man bara dyka upp? Om man kan betala där så åker jag med vid 7. Hänger på imorgon också om det inte blir för tidigt...
Jobbar i morgon så jag kanske åker en sväng på eftermiddagen.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|