Gpx skrev:Ser mörkt ut för mig att åka på kullenstartmotorn verkar gett upp funkade ett tag men samma symtom nu igen, vi får se imorgon kväll
![]()
Bara att springa igång den!
![Banana :banana :banana](/img/smilies/nya/banana.gif)
Gpx skrev:Ser mörkt ut för mig att åka på kullenstartmotorn verkar gett upp funkade ett tag men samma symtom nu igen, vi får se imorgon kväll
![]()
Elgasen skrev:Vad är det för åkning imorgon?
Santiago skrev:Ingen särskild vad jag vet. Jag menade bara om det är någon annan som också ska åka. Någon? Tid? Statoil Ryd antar jagVad sägs om 15:00 eller senare?
//C
pini skrev:va e symptomen?
Jag sprang igång min gixxer i en hel sommar, de ska väl inte hindra dig från o köra!
Elgasen skrev:Blir det någon åkning idag lördag kl15????
Det är ju grymmefint väder ute!
LiCrO skrev:Ni som inte var med och åkte på kullen igår ni missa verkligen något.
Aldrig vart så kul att köra hoj som då![]()
Det har vart den värsta sommarn på många år regn regn och åter regn. Börjar bli dags att ställa av min med med men det är så "billigt" att åka buss så den får stå på ett tag till.Ljungqvist skrev:Tack för en skön MC sommar!
Ska vi göra en lista eller nåt om det blit fint väder....??LiCrO skrev:Det har vart den värsta sommarn på många år regn regn och åter regn. Börjar bli dags att ställa av min med med men det är så "billigt" att åka buss så den får stå på ett tag till.
Någon som vill ut och åka?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand