LiCrO skrev:vad står cimf för?
Completely Insane Mother Fuckers
LiCrO skrev:vad står cimf för?
Trevligt namnX-up skrev:Completely Insane Mother Fuckers
X-up skrev:Completely Insane Mother Fuckers
dahlberg_cimf skrev:Crazy Insane Mother Fuckers... Inget annat.
Mr San skrev:Ville bara säga att ta det lungt på vägarna nu när älgjakten är igång !!
I måndags var jag på väg till träningen i Mariestad och precis efter Imsen ( ni som vet var det ligger) kom det en ut på vägen .. materiella skador blev stora, men mig gick det bra med , fick pyteliten skråma på handen bara av vindrutan ...
Men illa kunde det gått... så var försiktiga där ute på vägarna o kör lungt speciellt ni som åker mc fortfarande......
Här bilder på min bil efter krocken....
LiCrO skrev:Vilken stil skulle ni vilja ha?
LiCrO skrev:Som jag berätta förut så har jag för myckt dö tid framför datorn så nu har jag börjat skissa på en hemsida för "oss" de som vill använda den sen.
2fast4hjo skrev:: Någon som har ett bra namnförslag då?. .
dahlberg_cimf skrev:Crazy Insane Mother Fuckers... Inget annat.
LiCrO skrev:Har tagit fram ett färg och desgin förslag.
Säg vad ni tycker nu.
Så om jag vet om det är något att fortsätta med.
Ni som har bilder som jag får använda på hemsidan mail mig dem licro-dj@comhem.se
Skulle också va tacksam om det finns någon som vill hjälpa till lite med bilder/logo då jag verkligen är kass på photoshop och liknande.
Kom med namnförslag också.. Skövde Bikers, Skövde MC, Skaraborg Bikers Skaraborg MC. Jag har dålig fantasi hjälp till nu så detta blir en bra sida.
Bra! Om du vill ha färgkoder som är på sidan så säg till. Maila olika förslag så får vi rösta om vilken loga det blir. licro-dj@comhem.seLjungqvist skrev:Behöver du hjälp med design på logga med mera så kan jag hjälpa dig med detta.
Kom med olika namnförslag så får vi fixa en röstning om det också.Ljungqvist skrev:Men vi måste ju ha ett namn också.
Bra tyck till.Ljungqvist skrev:Vore det inte snyggt med någon dekor rand någonstans i olivgrönt eller någon annan skön färg?
LiCrO skrev:Vilka länkar/kategorier vill ni ha på sidan?
Dessa tycker jag ska finnas.
"Samåkning" information om samåkning
"Vägar" Tips om vägar
"Filarkiv" Här kan vi sammla bilder och film klipp.
"Roadracing" Här kan lokala roadracing förare få lite utrymme. Hur det går för dem o.s.v
Fyll på med idéer..
Och glöm inte sidan behöver ett namn så kom med förslag.
Bra Idé skulle kunna fixa en kalender gäller bara att det är någon/några som hjälper mig uppdatera den.Gpx skrev:Vore skoj med en kalender där man kan se/lägga in när det är mcträffar, om det nu är nån mer än mig som gillar mc-träffar
LiCrO skrev:Bra Idé skulle kunna fixa en kalender gäller bara att det är någon/några som hjälper mig uppdatera den.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|