Gpx skrev:Ser mörkt ut för mig att åka på kullen startmotorn verkar gett upp funkade ett tag men samma symtom nu igen, vi får se imorgon kväll
Bara att springa igång den!
Gpx skrev:Ser mörkt ut för mig att åka på kullen startmotorn verkar gett upp funkade ett tag men samma symtom nu igen, vi får se imorgon kväll
Elgasen skrev:Vad är det för åkning imorgon?
Santiago skrev:Ingen särskild vad jag vet. Jag menade bara om det är någon annan som också ska åka. Någon? Tid? Statoil Ryd antar jag Vad sägs om 15:00 eller senare?
//C
pini skrev:va e symptomen?
Jag sprang igång min gixxer i en hel sommar, de ska väl inte hindra dig från o köra!
Elgasen skrev:Blir det någon åkning idag lördag kl15????
Det är ju grymmefint väder ute!
LiCrO skrev:Ni som inte var med och åkte på kullen igår ni missa verkligen något.
Aldrig vart så kul att köra hoj som då
Det har vart den värsta sommarn på många år regn regn och åter regn. Börjar bli dags att ställa av min med med men det är så "billigt" att åka buss så den får stå på ett tag till.Ljungqvist skrev:Tack för en skön MC sommar!
Ska vi göra en lista eller nåt om det blit fint väder....??LiCrO skrev:Det har vart den värsta sommarn på många år regn regn och åter regn. Börjar bli dags att ställa av min med med men det är så "billigt" att åka buss så den får stå på ett tag till.
Någon som vill ut och åka?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |