Samåkning Skövde

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Hoj
XT600E
Till att börja med måste man skruva bort stödhjulen och börja slita lite på sidan av däcken.

edit:och börjat raka sig... och haft sex med en tjej åtminnstone en gång. :)

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
Till att börja med måste man skruva bort stödhjulen och börja slita lite på sidan av däcken.

edit:och börjat raka sig... och haft sex med en tjej åtminnstone en gång. :)

Jag har försökt med allt det där men inte lyckats än... Fast det kanske är lika bra att man låter bli klotningen och kör istället.

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Hoj
XT600E
Jag har försökt med allt det där men inte lyckats än... Fast det kanske är lika bra att man låter bli klotningen och kör istället.

Det låter nästan som om du är ute och fiskar efter ett battle? Kanke får styra upp en biljett trots allt så vi kan avgöra detta en gång för alla! :D

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
Det låter nästan som om du är ute och fiskar efter ett battle? Kanke får styra upp en biljett trots allt så vi kan avgöra detta en gång för alla! :D

Du lär garanterat köra fortare än jag. Men jag får hoppas att det inte är mig du drar med i fallet när du kör i bröt :tungan

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Hoj
En goer SV
Är det för kallt?

Jag funderar på att ta en sväng imorgon. Jag sa typ i slutet av september att det var sista gången men jag börjar redan få abstinens. Sist så blev det ju en jäkla runda på småvägar ner till GBG vidare till Ulricehamn och hem på småvägarna. Så jag trodde det skulle räcka för året då, för man var bra mör i armar och rygg då. Men jag saknar ljudet av mitt micron.....
Jag tror att det blir uppehåll imorgon med.....ummm...jag ska nog gå ner nu och ta upp stället och långfillingarna. Får testa om jag kan få in fingervantar i handsken. Eller kanske något annat utanpå handskarna...

Bosanac

Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Gick med
30 Apr 2004
Hoj
Stulen ...åker i en Cheva nu!
HAlloy alla

Ev. lite endurokörning/lek på fredag vid 12:00....om nån e sugen på o hänga med...vi e några stycken ....

Plats samling:Utanför T2 vakten ,på Heden (stora gräsplan)
Körplats: Kråk
Tid: 12:00 (12:10)
Datum: 23/11-2007
Tempo: Väldigt lungt

Last edited:

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
Är det för kallt?

Jag funderar på att ta en sväng imorgon. Jag sa typ i slutet av september att det var sista gången men jag börjar redan få abstinens. Sist så blev det ju en jäkla runda på småvägar ner till GBG vidare till Ulricehamn och hem på småvägarna. Så jag trodde det skulle räcka för året då, för man var bra mör i armar och rygg då. Men jag saknar ljudet av mitt micron.....
Jag tror att det blir uppehåll imorgon med.....ummm...jag ska nog gå ner nu och ta upp stället och långfillingarna. Får testa om jag kan få in fingervantar i handsken. Eller kanske något annat utanpå handskarna...
ja körde i början av november, å de skulle ja inte gjort, för de satte fart på en förkylning som hette duga

ja körde i början av november, å de skulle ja inte gjort, för de satte fart på en förkylning som hette duga

Last edited:

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Hoj
En goer SV

Ja det blev några mil ikväll iallfall. Det man frös om var fingerspetsrna och om stortån. Annars var det väldigt behagligt. Men det kom några snökorn när jag närmade mig falköping. Annars väldigt gott.

schneberger

Bannad
Gick med
26 Sep 2005
Hoj
CC Dominator
Ev. lite endurokörning/lek på fredag vid 12:00....om nån e sugen på o hänga med...vi e några stycken ....

Plats samling:Utanför T2 vakten ,på Heden (stora gräsplan)
Körplats: Kråk
Tid: 12:00 (12:10)
Datum: 23/11-2007
Tempo: Väldigt lungt

fan jobbar jag för... jaja.. blir kanske åkning när man kommer hem från naarje m hoppas vi =)

Bosanac

Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Gick med
30 Apr 2004
Hoj
Stulen ...åker i en Cheva nu!
sant .. hade jag bara inte varit 295 mil från kråk hade ju allt vart grönt hehe

Det e väl inget .. sånära att dom inte ens märker att du varit borta några timmar :)

Det e väl inget .. sånära att dom inte ens märker att du varit borta några timmar :)

Näää. när kommer du igen , kanske kan ta en sväng då , slå en pling.. crossen e i gång nu efter allt rep...

Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Klockan ar 14:30 och har ar det 32 grader varmt och 28 i havet. Sedan några veckor tillbaka har vi tillbringat dagarna i Bangkok och Puket, brr snart tillbaka i kylan hemma i sverige. Har fos uppmaning att "drive fast be carefull" och "drunk people crossing".

Gott nytt ar onskar vi er.

/Lena o stellan.

Johnnie

Que?
Gick med
1 Mar 2007
Hoj
MV Agusta F4:a, Aprilia RS250, Aprilia AF1 samt en Compact
God fortsättning!

Välkommna tillbaka till Sverige....kallt..blött, snöigt och hojtomt....
Längtar till våren.....

Johnnie

Que?
Gick med
1 Mar 2007
Hoj
MV Agusta F4:a, Aprilia RS250, Aprilia AF1 samt en Compact
Ja det känns lite vemodigt att komma tillbaka till kylan. Våren känns dock ett steg närmare i och med mcmässan på 2 hjul i göteborg nu i slutet av januari.

Va är det för datum på den.. Får nog ta med grabben o göra en insats o kika runt på mässan!

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...