denimblack
rockstjärna
Kom & hälsa på en jetlaggad Frida i Vartexmontern.. Åker till Texas imorgon (förhoppningsvis för att bestämma vad man ska åka på säsong 08). Kram på er i vintermörkret.. snart är det vår!
//F
//F
Då hade man tagit årets första tur, blev bara ett par tiotal kilometer, men ändå... eftersom man bott i Dalarna i ett gäng år så är man inte så bortskämd med tidiga åkturer på året.... så kan man vara något annat än glad
Någon annan som vågade sig ut idag? Blir det uppehåll imorgon så blir det nog en längre tur då med!
härligt...mycket kläder på dej??
MVH Martin
härligt...mycket kläder på dej??
själv e man lite för lat för att rulla ut hojen än!
letar lägenhet, så om nån vet nån som vill hyra ut i skövde kan ni väl pm'a!
MVH Martin
Nån som har koll på var man kan få bromsslang tillverkad i skövdetrakten ?
Lite brådis så jag hinner inte beställa där det tar lång tid..
Jag vet inte helt säkert, men kolla med http://www.dunlophiflex.se/
Nån som har koll på var man kan få bromsslang tillverkad i skövdetrakten ?
Lite brådis så jag hinner inte beställa där det tar lång tid..
Någon som vet en billig och bra rekondfirma här i skövde? Något pucko fick för sig att dra en väska eller nåt mot min förardörr samt slå upp sin bakdörr mot min bakskärm... Så jag funderar på om det kan räcka med lackstift och polering. Rekond var ändå planerad så jag kan ta det i samma veva...
Vad gör det på en gammal satsvit 740? Eller har du bytt?
Tjena, hur många är de som kör supermotard i skövde? vore grymt kul o starta en sektion i skövdes motorklubb o börja köra på den nybyggda gocartbanan, skulle kanske funka?.. är inte instatt de minsta i varken banan lr klubben men skull gärna kunna ta tag i grejjer om det finns något intressse!
Vad jag vet, ifrån minimoto ansvarige, så är det inte tillåtet och kommer troligen inte blir det heller, sliter ut bilnördarnas asfalt ju
Tror det va ok första sommaren men då jobbade motardförarna inte nått med banan och så vart det stopp med det..
jag kan kolla med han om du vill?
i övrigt så verkar det som jag hänger på i sommar, slut på racingen och gathoj på G nu..
Snart finns ju MAX att hänga på
Vad jag vet, ifrån minimoto ansvarige, så är det inte tillåtet och kommer troligen inte blir det heller, sliter ut bilnördarnas asfalt ju
Är det någon som är intresserad av att ta en tur på lördag om det är sådant fint väder som det har varit idag? Ja, på söndagen med för den delen, beroende på vad vädret blir
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |