Beoende på hur vädret blir så tänker jag och frun Anciol åka en runda i helgen. Någon som är sugen på att ta en tur i höstkylan?
Jag går med samma tanke! Skulle va kul om det blev några st.
Beoende på hur vädret blir så tänker jag och frun Anciol åka en runda i helgen. Någon som är sugen på att ta en tur i höstkylan?
I eran ålder beklagar man väl mest vaGrattis X-up på födelsedagen
Jag går med samma tanke! Skulle va kul om det blev några st.
Hej igen
Min hoj har nu kommit till rätta, men man vill ju fortfarande veta vem som snodde den. Detta har kostat mig 3000 plus en jävla massa ilska.
Fått tips om att den sågs på lör eller sön eftermiddagen körandes förbi Odal på mariestadsvägen i skövde mot stan, föraren var "lättklädd" med en svart (matt) hjälm, liknande den Shoi mattsvart jag själv har. Har du någon observation, förmodligen stals den på lör natt, men som sagt, kan varit på fre natt. Känner du nån skum typ som oxå har en svart hjälm?
Hojen stod "dumpad" i Falköping på Mössebergsgatan 11 på innegården, dom kan ha ställt dit den där för att avvakta om nån märkt den.
Sen är kompisens Honda CR250 -00 fortfarande borta, nån som vet något om den? Finns en efterlysning på blocket med bild, http://www.blocket.se/vi/13900848.htm?ca=13_s
vet du nått kan du kontakta han som lagt ut den, eller tipsa annonymt till polisen 114 14.
tack igen på förhand!
/L
Hej igen
Min hoj har nu kommit till rätta, men man vill ju fortfarande veta vem som snodde den. Detta har kostat mig 3000 plus en jävla massa ilska.
Fått tips om att den sågs på lör eller sön eftermiddagen körandes förbi Odal på mariestadsvägen i skövde mot stan, föraren var "lättklädd" med en svart (matt) hjälm, liknande den Shoi mattsvart jag själv har. Har du någon observation, förmodligen stals den på lör natt, men som sagt, kan varit på fre natt. Känner du nån skum typ som oxå har en svart hjälm?
Hojen stod "dumpad" i Falköping på Mössebergsgatan 11 på innegården, dom kan ha ställt dit den där för att avvakta om nån märkt den.
Sen är kompisens Honda CR250 -00 fortfarande borta, nån som vet något om den? Finns en efterlysning på blocket med bild, http://www.blocket.se/vi/13900848.htm?ca=13_s
vet du nått kan du kontakta han som lagt ut den, eller tipsa annonymt till polisen 114 14.
tack igen på förhand!
/L
Min försvann ungefär så här års tid förra året,plus några andra hojar , även min och dom andra var parkerade i flerbilsgarage...Återfanns aldrig , o kanske "tur" att jag fick aldrig reda på vem det var..*trist sånt*...
fan va surt att folk inte kan låta andras grejer vara i fred! va hojen sönderkörd eller något?? har du kollat med nån som bor i huset i falköping om dom har sett något? tur att du fick tillbaka den iaf!
MVH Martin
Ofan, sjukt trisst! Funderar på å köpa dubbla larm, en i kedja till ett väggfäste, å en i skivbromsen. Dom låter ju sjukt högt, borde ju avskräcka endel. Va hade du för säkerhet på din?
Ingen hade sett nått. Det som va trasigt som ja såg på plats va nyckelcylinder va ju kapad för att starta den, nån yttre påverkan på tanklocket och en flik som var borta på främre skärmen, skärspår i fälgen fram. det va det ja såg då.
Blocket hjälpte verkligen till (indirekt) för han som tipsa mig (inte annonymt) såg den när han hälsa på en. Världen e liten ibland.
Men e de nån mer som såg nån köra en guldfärgad gixxer i heglen, förmodligen i söndags eftermiddag.
Hade skivlås, men dom såga nog aldrig,plocka nog upp hela hojen och dom va nog rädda om den.. för bilen stod bokstavligt talat 5 mm,från hojen ( Vägg/Hoj/Bil), så va nog svårt o få fram hojen , det va ingen repa på bilen och det hindrade inte dom att det e skyltat med Tv-bevaknings skylt.Skickar en bild ifall nån ser den..*0.00001% chans troligtvis*
Några som fick biljetter till Gotland ring?
Några som fick biljetter till Gotland ring?
kan du lita på!
Du fegar ju bara ur och säljer din biljett för 200:- när det börjar närma sig.
Låter som att du inte fick tag i någon?
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |