Hej alla!
Morgan var inte din granne en jävul på att lacka? Själv har man avsatt nga mil på hojjen och hoppas på många fina turer framöver ihop med er......
Hej alla!
Är det någon som kan rekommendera mig en lackerare för lackning av en uppsättning kåpor + tank? Eller är det någon här som är jävlig på att lacka? (Mot lämplig ersättning givetvis).
Lackjobbet är ganska enkelt:
* Framskärmen helsvart.
* Tanken helvit.
* Toppkåpa helröd.
* Bakre kåpa helröd.
* Sidokåpor helröda.
Mvh Morgan
QUOTE]
DD du var inte och härja med en hel folksamling i Ryd igår kväll? Tyckte det var du som gick förbi.
QUOTE]
DD du var inte och härja med en hel folksamling i Ryd igår kväll? Tyckte det var du som gick förbi.
yopp.
Djupt besviken och så kom du inte in och sa hej....... Vill ju hälsa på släkten din.... Vi får ta en tur ngn dag när du ställt på hojjen...
Hej morgan, jag kan åta mig att lacka det svarta, har lackat en hel rejshoj innan. Den gjorde storsucce på banorna 2006, fick verkligen folk att tappa hakan och komma fram och vara imponerade... och då visste dom inte ens om paintbrusch lacken på tanken undersida!! sån är jag proffsig och nogrann.
stå för färgen du så står jag för underverken. pengarna på kontot innan.
Hej alla!
Morgan var inte din granne en jävul på att lacka? Själv har man avsatt nga mil på hojjen och hoppas på många fina turer framöver ihop med er......
Jo men han har sitt eget projekt just nu så han har inte tid.
För övrigt kan jag upplysa om att Varolavägen är inspekterad och avdammad.
hojjen har du väl ändå inte tagit ut ännu
För övrigt kan jag upplysa om att Varolavägen är inspekterad och avdammad.
Vi ska till sweden rock 2008, men ska ha med husvagn så då kan det bli svårt att ta hojen dit.
Vi åker iaf ner på tisdag kväll (om jag får ledigt en dag till....laddar inför fjäsktalet just nu...) Slipper iaf packningen eftersom d finns fler av din sort (husvagnsfolk)....ni kanske inte e så dumma ändå.....
Onsdagspremiär imorgon?
Nu kan fan inte vädret slå om... Samma planer som tidigare, kl 18.00 vid Statoil Ryd, avfärd 18.30.
Har du en körbar hoj så kom dit!
Ses imorgon
Vad blir det för tempo på körningen? ...det är är inte kul med kåplös cykel i över 150 km/h... men bra för körkortet =)
Om ni ska ut och köra imorgon vore det nästan skoj att veta var så man kan stå beredd med kameran och knäppa några roliga bilder?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|