Samåkning Skövde

metkallica

_____Ordförande i____ MCK_WHEELERS_FALUN
Gick med
22 Mar 2004
Hoj
lös
Ändring i protokollet, jag dyker inte upp i skövde imorgon... det blir en blixt visit i skåne istället ... 32 mil i strålande sol.... kan det bli bättre :tummenupp

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
vägen mellan korsberga och hjo är full av grus å skit som vägverket funnit för gott att slänga ut över hela körbanan

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Hoj
XT600E
Jag drar nog en sväng runt Tidaholm ikväll igen. Hittade några sköna kurvor med krön på slutet som skickade framhjulet till väders senast jag var ute. :)

schneberger

Bannad
Gick med
26 Sep 2005
Hoj
CC Dominator
53 mil igår.. =) börjar nästan komma överens med finlandsfärjan.. fast det kändes i ryggen..

nu ska jag försöka hitta lite folk i krisitiansand att åka med.. ingen från skövde som är här och jobbar ?

Elgasen

Antal krasch: 0st
Gick med
28 Jan 2004
Hoj
K1300R -09, EXC 350 Racing -05
Jag kommer troligtvis ta mig en tur på ons kväll.
Jag kan åka förbi Statoil Ryd kl18.00 om intresse finns.

Freddaz

Ny medlem
Gick med
17 May 2005
Hoj
Yamaha XT660r -05
På onsdag bär det av till Sweden rock festival, dock med bil och husvagn.
Så då det blir inget hoj åkande på några dagar.

Annars mår både jag och pärlan bra efter förra onsdagens missöde, har blivit en hel del mil i sadeln nu när jag har semester.

Svedberg

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
Honda RS125, Honda RVF400
Tackar for en svinkul helg pa Gotland, Den Istne, Den Gistne, Dompe och Den Olne!

Askul :tummenupp

Lovar att kora lite hardare nasta ar; de ar ju race for fan!!!

/Lasse

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
Tackar for en svinkul helg pa Gotland, Den Istne, Den Gistne, Dompe och Den Olne!

Askul :tummenupp

Lovar att kora lite hardare nasta ar; de ar ju race for fan!!!

/Lasse

Såg dig allt med 125an. Du pinnade på rätt bra. Fick till några bra bilder i högern innan depån...

/Niclas

EDIT: Morgan? Var det du som körde Santander i lugna gruppen?

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Hoj
En goer SV
Jag tänkte ju ta en tur iallafal. Tar en vända vid 18 och ser ifall någon är där.

ELGASEN! BE THERE!

metkallica

Gick med
22 Mar 2004
Hoj
lös
Då satsar jag också på att komma till 18.00, kan bli någon minut över med.

metkallica

Gick med
22 Mar 2004
Hoj
lös
Tack för en fin tur till Falköping ikväll! Synd att man missade kaffet, men vad ska man göra, jo vara gentleman såklart! :tummenupp

Hojen blev iallafall nästan såld... har fått en rejäl handpenning och ska hämtas i helgen. Så nu är frugan hojlös och tröstlös...:pannkyss

Nästa sommar får det bli en trajja 675 eller något så hon blir lycklig hojägare igen:tummenupp

På återseende!

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
Tack! Vart höll du själv hus? Jag kom att tänka på dig sista dagen & mindes att jag legat bakom en Repsol-Honda i medelgruppen. Var det du?

Körde i lugn jag med. Med all rätt... Körde väl inte allt för fort men lyckades åtminstone dra i fotpinne, stövel och knä i den långa vänstern över krönet.

Körde t o m om dig en gång... Ut ur den långa högern innan den någorlunda skarpa högern över det lilla krönet... Dålig beskrivning av kurvorna men du körde ju också där och förstår förhoppningsvis vilka jag menar :tungan Jag hade iaf svart/grått/vitt arlen ness och mattsvart hjälm med svart visir...

F ö var det en rätt härlig känsla när man kom in i depån och svedberg öste blårök så man nästan svimmade :yoparty

Bifogar lite bilder då...

X-up
2551527855_fe9270c72f_o.jpg

Bikesnubbarna
2551527943_f4436bcf94_o.jpg

Svedberg
2551528059_c347bbec88_o.jpg

Jag (Foto: Triggerhappy)
2552351022_a47bc60479_o.jpg

Last edited:

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Körde i lugn jag med. Med all rätt... Körde väl inte allt för fort men lyckades åtminstone dra i fotpinne, stövel och knä i den långa vänstern över krönet.

Körde t o m om dig en gång... Ut ur den långa högern innan den någorlunda skarpa högern över det lilla krönet... Dålig beskrivning av kurvorna men du körde ju också där och förstår förhoppningsvis vilka jag menar :tungan Jag hade iaf svart/grått/vitt arlen ness och mattsvart hjälm med svart visir...

F ö var det en rätt härlig känsla när man kom in i depån och svedberg öste blårök så man nästan svimmade :yoparty

Fina bilder!

Ja det stämmer, jag minns att det gled förbi en Repsol på innern just i den kurvan. Men jag mindes inte att du körde en Repsol-Honda så jag fattade inte att det var du.

metkallica

Gick med
22 Mar 2004
Hoj
lös
Är det någon som är sugen på att ta en tur på lördag alt söndag efter motogp? Skulle vara kul att ta en tur!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln