Samåkning Skövde

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
de e fiket på broddetorpsvägen... har allt för mig att de va din hojj som stog parkerad där.. va nån annan också.. han inte se vem de va dock..

på flera ställen är de inte tjära på gruset.. ligger små högar lite här i var..

ja just det,uppe på höjden vid hornborgasjön, jag och peter med en cagiva raptor brukar va ute och gasa som oftast.

ja de e säkert bara grus på en del ställen, ett jävla sett men de e ju ju snart höst så..

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
jupp.. tror de va en röd cagiva å din pruttibangbang som stog där när ja joddla förbi på min twin =)

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
tjohoo vilken dag, körsbärgavägen igen, fortare (mer förspänning och retur i bak):tungan
sen viken runt, igen, efter mölltorp blev det en kort fika i karlsborg, sen brevik - tibro, vidare via kräksupp´s favvo väg, hörnebo - värsås, den e verkligen svinbra morgan.. (men namnet?)
sen värsåsvägen hem..
kallt jävlar på slutet men men, :)

schneberger

Bannad
Gick med
26 Sep 2005
Hoj
CC Dominator
tjohoo vilken dag, körsbärgavägen igen, fortare (mer förspänning och retur i bak):tungan
sen viken runt, igen, efter mölltorp blev det en kort fika i karlsborg, sen brevik - tibro, vidare via kräksupp´s favvo väg, hörnebo - värsås, den e verkligen svinbra morgan.. (men namnet?)
sen värsåsvägen hem..

äh bara för att du har en cykel som är hel :huvet

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
sen värsåsvägen hem..

Ingelsbyvägen! Ett Isle of Man i miniatyr:)

Jag körde idag också faktiskt, men det blev bara en kort runda på kvällen. Solen går ju ner så tidigt:mad:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingelsbyvägen! Ett Isle of Man i miniatyr:)

Jag körde idag också faktiskt, men det blev bara en kort runda på kvällen. Solen går ju ner så tidigt:mad:

ja just det..
verkligen en riktigt fin sträcka som är skön även under sinnesjuka hastigheter.

åka idag?
ERF imorrn?

äh bara för att du har en cykel som är hel :huvet

såååå

Last edited:

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
Åker gärna idag om tid finns. I morgon kan jag inte ERF:a tyvärr. Ska på kalas. Skit oxå.

Hojjta till för tusan.. ja va ute å busa igår 15 mil.. kulit värre =)
har tänkt dra en runda idag me.

Bike imorn någon?
Vi är ett gäng som kommer åka (troligen, mest sannolikt) hojj ner imorn rätt tidigt så vi är där när de öppnar.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
mjaha, vad säger ni?

jag kan tänka mig en sväng, men då helst med flera andra....

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
mjaha, vad säger ni?

jag kan tänka mig en sväng, men då helst med flera andra....

Är själv hemma med Fille resten av dagen & kvällen så det ser mörkt ut...:näsblod

Men är det någon som vill komma & tjata lite skit, kanske spela lite Guitar Hero/SBK-08 eller se på ett race så går det finfint:)

Last edited:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
jag lägger ner..

satt och pusslade ihop gårdagens rutt,,
hur kan vi förbättra den ?

ru.jpg

Last edited:

Dr madNESS

Medlem
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
R1 -06 KR, Honda Excellent S GCV -10
jag lägger ner..

satt och pusslade ihop gårdagens rutt,,
hur kan vi förbättra den ?

ru.jpg

enda förbättringen som jag ser det är en avstickare till moholmsstrippen och reta upp bonläppen lite, annars är denna runda så fiiin att man för tårar i ögonlocket.
vad skulle man göra utan farter över 200!?

Freddaz

Ny medlem
Gick med
17 May 2005
Hoj
Yamaha XT660r -05
Skön hösttur

min har gått i ide för 2008... tyvärr jligt gassugen annars

Lider med er som redan ställt in, var ute 12mil idag.

Skövde-Varnhem-Falköping-Valtorp-Häggum-Skövde.
Skövde-Värsås-Varola-Skövde.

Fina vägar och fin natur, dock lite för mycket vind.
Får se om det blir några flera turer, framdäcket börjar ge upp.

Snowstormer

Snowstormer
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
Hayabusa GSX-1300R -05
Har själv åkt mestadels fram och tillbaks till jobbet... håller med om att kylan och vinden har blivit lite hårdare men än har man inte gett upp kommer nog köra oktober ut dag som natt.... :yoparty

Finns inga dåliga väder bara dåliga kläder och snö :D

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...