Samåkning Skövde

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
kallt men kuul, några mil blev det, korsbergavägen, brevik, tibro, Ingelsbyvägen, värsåsvägen...

mer imorrn..

Last edited:

Freddaz

Ny medlem
Gick med
17 May 2005
Hoj
Yamaha XT660r -05
Kan bara hålla med R2, kallt men kul.
Blev en tur Skultorp-Häggum-Varnhem-Axvall-Skövde idag.

Se upp med blöta löv och kall vägbana...

Snowstormer

Snowstormer
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
Hayabusa GSX-1300R -05
Kan bara hålla med R2, kallt men kul.
Blev en tur Skultorp-Häggum-Varnhem-Axvall-Skövde idag.

Se upp med blöta löv och kall vägbana...

Håller med går an och köra på eftermiddagen körde en runda igår, mest fram och tbx till tibro var skönt på em men när man åkte hem på kvällen så vart det drägligt kallt. Men några marklyft vart det, kör som sagt månaden ut sen ställer jag av den tror jag.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Igår vart det favorit i repris,
värsåsV, IngelsbyV, mölltorp-forsvik, viken runt, vassbacken bron renoveras så vi åkte lite småvägar mot fägre, moholm - kompaniet -hem...

Får se om jag kan trösta Morgan med en kul grej senare.. ;)

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ge han inte mer grejer, han har de redan alldeles för bra :D

i know i know :)

idag blev det över berget/simsjön, vänster höger mot stenstorp, ur stenstorp mot falköping, första höger, liten kurvig väg till Broddetorp som jag aldrigt åkt förr :) utmed hornborgapölen och sen hem över berget.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Va?¿?¿? Man kan aaaaldrig ha det bra nog!:hihi

Det har kliat rejält i åktarmen de senaste dagarna men det har inte blivit en meter :liiiiipa
Hade du gett fan i gökandet så kunde du ha varit ute med Svarte Petter och åkt hoj hela dagarna, meckat med din fin verktygslåda på nätterna :gnissla

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Hade du gett fan i gökandet så kunde du ha varit ute med Svarte Petter och åkt hoj hela dagarna, meckat med din fin verktygslåda på nätterna :gnissla

Nä..jag är hellre hemma & håller verktygslådan sällskap. Den är så fin där den ligger i sin orginalkartong. Undrar vad den blir värd om sådär en 20 år?:va

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nä..jag är hellre hemma & håller verktygslådan sällskap. Den är så fin där den ligger i sin orginalkartong. Undrar vad den blir värd om sådär en 20 år?:va

eller vita bussen idag? hehe hoho

blev några mil idag, kallt men kul.

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
Säljer en splajrans ny Arai Chaser Jungle 2 hjälm för 3500 spänn... först till kvar..
Säljer den då ja vunnit den å redan har en sån hjälm.

Maila storlek så är den din..
Första PM:et vinner..

Arai_ChaserJUNGLE2.gif

Länk till bilden om den nu inte skulle funka
www.allright.eu/SE/images/Arai_ChaserJUNGLE2.gif

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
idag blev det, igen, över berget/simsjön, vänster höger mot stenstorp, ur stenstorp mot falköping, första höger, liten kurvig väg till Broddetorp, utmed hornborgapölen, varnhem - eggby - flämmslätt - berg -hem

riktigt nice.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
brum brum, de e ju nästan torrt ute... :)

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
bbrrrr
fy fan va kallt, men kul.

torrbollar :tungan

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
bbrrrr
fy fan va kallt, men kul.

torrbollar :tungan

Jädra lyxis, själv får man spendera den lilla lediga tid man har på dagis eller datasupport.:näsblod :mad:
Men påtorsdag bär det av mot Portugal & massor med hojåkning.:)

Säljer en splajrans ny Arai Chaser Jungle 2 hjälm för 3500 spänn... först till kvar..
Säljer den då ja vunnit den å redan har en sån hjälm.

Maila storlek så är den din..
Första PM:et vinner..

Finns den kvar??? Jag kan tänka mig att lägga 6500:- för den osedd. Vid riktigt snabb affär medföljer även en odiskad armétermos alt. en Kamasa-tools sats.

Last edited:

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
(Fulquote)Finns den kvar??? Jag kan tänka mig att lägga 6500:- för den osedd. Vid riktigt snabb affär medföljer även en odiskad armétermos alt. en Kamasa-tools sats + en årsförbrukning på bensin och en -09 Superduke R.(/Fulquote)

ja ser den som såld ;D
har mailat till eurosport men har inte fått hem den än.. :\

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
se här :)

vinterpyssel på www.mctur.se

kom ingen nu DR galen, lägg dina värsta insane flatout repor..

Bifogat

• rutt.jpg
    rutt.jpg
    90.4 KB · Visningar: 77
Last edited:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...