Samåkning Skövde

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Jag passar på att fråga igen om någon vet nånstans där det kan tänkas finnas ett ledigt garage eller liten lokal i nåt industriområde i Skara.

Allra helst med både mek- och tvättmöjligheter. Vill kunna ha alla mina verktyg där och lyft för både bil och hoj, samt ha plats att förvara en bil och några hojar där under vintern. Skulle även kunna tänka mig att dela med någon som har ett om det är någon som är sugen på att få tillgång till massa bra-att-ha-utrustning till garaget.

Det där var önsketänkandet men det mesta är av intresse. :)

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Jag passar på att fråga igen om någon vet nånstans där det kan tänkas finnas ett ledigt garage eller liten lokal i nåt industriområde i Skara.

Allra helst med både mek- och tvättmöjligheter. Vill kunna ha alla mina verktyg där och lyft för både bil och hoj, samt ha plats att förvara en bil och några hojar där under vintern. Skulle även kunna tänka mig att dela med någon som har ett om det är någon som är sugen på att få tillgång till massa bra-att-ha-utrustning till garaget.

Det där var önsketänkandet men det mesta är av intresse. :)

jag frågar på jobbet imorrn.

Freddaz

Ny medlem
Gick med
17 May 2005
Hoj
Yamaha XT660r -05
Bowlingpartner sökes

Tjena!
Jag och en polare har ett 2-mannalag i bowling som spelar korpen 1ggr/v, nu så har polaren dragit sig ur så jag behöver en ersättare för honom snarast.

Spelar du bowling och är bra på det så eller bara tycker det är kul så släng iväg ett Pm till mig om någon är sugen på att spela, kille eller tjej spelar ingen roll.

:yoparty

Johnnie

Que?
Gick med
1 Mar 2007
Hoj
MV Agusta F4:a, Aprilia RS250, Aprilia AF1 samt en Compact
Alltid kul att spela bowling, men jag är totalt kass, kommer sist på jobbet och sambon spöar mig med hästlängder..... :D
Kan ju vara att det är en del öl inblandade varje gång med :fyllisar

Tjena!
Jag och en polare har ett 2-mannalag i bowling som spelar korpen 1ggr/v, nu så har polaren dragit sig ur så jag behöver en ersättare för honom snarast.

Spelar du bowling och är bra på det så eller bara tycker det är kul så släng iväg ett Pm till mig om någon är sugen på att spela, kille eller tjej spelar ingen roll.

:yoparty

Freddaz

Ny medlem
Gick med
17 May 2005
Hoj
Yamaha XT660r -05
Alltid kul att spela bowling, men jag är totalt kass, kommer sist på jobbet och sambon spöar mig med hästlängder..... :D
Kan ju vara att det är en del öl inblandade varje gång med :fyllisar

Ingen öl inblandad här inte, här är det seriöst värre.
Vi spelar inte för at det är roligt, vi spelar för att vinna :tummenupp

Qvist78

Life is a lemon and I want my money back
Gick med
25 Nov 2006
Hoj
Mattsvart litertwin
Någon som besökte mässan i fjollträsk?

Japp, självklart var man och besökte mässan även i år.

Som många skrivit i diverse andra mässtrådar så var det mindre och sämre än vanligt, men jag var helnöjd ändå... helt klart roligare än och stanna hemma!

Mest intressant var Ducatis monter tyckte jag... nya streetfightern är grymt läcker!! Victory var spännande och se i verkligheten också, även om det är kromslädar... helt klart fräschare än HD!

Muttley

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2006
Hoj
2012 Arctic Cat 550 LTD
Tjena Skövde me omnejd!
Nån som vet nån som e sugen på en svart ER6:a? Tänkt byta till en sport. Länk nedan.

Johnnie

Que?
Gick med
1 Mar 2007
Hoj
MV Agusta F4:a, Aprilia RS250, Aprilia AF1 samt en Compact
Känslan tror jag inte blir bättre av mindre öl när del gäller att spela bowling!

Rooki

Troligen inte
Gick med
1 Dec 2005
Hoj
Gixxer 1000 K7
kan man joina er på några åkningar i sommar?:yoparty
Alltid kul att träffa lite nytt folk att tjöta och busa med:D
Är ju snart dags att väcka monstret..

Freddaz

Ny medlem
Gick med
17 May 2005
Hoj
Yamaha XT660r -05
Ingen som är sugen på bowling på söndag.
Matchstrat 19:00 i Falköpings bowlingcenter, skicka ett PM.

Muttley

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2006
Hoj
2012 Arctic Cat 550 LTD
kan man joina er på några åkningar i sommar?:yoparty
Alltid kul att träffa lite nytt folk att tjöta och busa med:D
Är ju snart dags att väcka monstret..

Ja d e nog inga problem, brukar va fart runt om i Skrbg. Måtte våren komma snart, får ju fan abstinens ju :huvet

Nedräkning börja ju för länge sen.......

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Ja d e nog inga problem, brukar va fart runt om i Skrbg. Måtte våren komma snart, får ju fan abstinens ju :huvet

Nedräkning börja ju för länge sen.......

whhaatt??
gsxr750 -08 i skövde snart...
du kommer ju göra mig helt äggsjuk av avund :gnissla

Grattis :)

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...