Samåkning Skövde

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Hoj
XT600E
Är det någon som är sugen på en tripp till Eskilstuna imorgon och kika på hojar?

www.markjenningsab.se har ju en del billiga hojar till salu. Tänkte kika på rettan och millen.

Måste vara hemma senast fyra så jag åker väl hyffsat tidigt om det nu blir av.

//Linus

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Hoj
XT600E
R1:an verkar vara såld! Slog du till? :)

Nej tyvärr. Såg för en stund sedan att den var såld. Men det dyker nog upp nåt mer innan våren. :fyllisar

Gammla gixxer 750 ska inte skämma för sig på bana har jag hört. Finns ju en till salu i Skövde, men den är minst 4k för dyr. :gnissla

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Slänger in en blänkare här då ja vet att de finns en del med gamla hojdelar i skövde.

Nån som sitter på en orginalbakkåpa passande en R1 98-01 så får ni gärna höra av er!

Mc kompaniets lilla tillbehörs apa kan dock elda sina kåpor ifred, ni andra är välkomna att höra av er :)

kraschpuck

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
Yamaha R6, KTM 450sxf
Slänger in en blänkare här då ja vet att de finns en del med gamla hojdelar i skövde.

Nån som sitter på en orginalbakkåpa passande en R1 98-01 så får ni gärna höra av er!

Mc kompaniets lilla tillbehörs apa kan dock elda sina kåpor ifred, ni andra är välkomna att höra av er :)

Hejsan, det är mig du kallar för Apa, är du missnöjd med något är det bättre du ringer mig så ska vi lösa det.
Johan heter jag förövrigt och är lika lite apa som du.

• Gilla
Reaktioner: R2

Snowstormer

Snowstormer
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
Hayabusa GSX-1300R -05
Skit

Hopp då har det hänt. Jag o frugan vart med i en seriekrock med vår bil i skövde. Låg bakom en bil som tvärnitade dock hann vi stanna för vi hade avstånd till framförvarande bil. Så när vi känner att fan vilken tur vi hade så small det i räva bakom oss och vi for in i bilen framför oss ändå. Efter 6h senare på kss frugan liggandes med nackskydd så är man hemma igen. Bilen står på lagning i 4v. Och det mesta kommer bytas på vår lilla fina bil, ny front, huv, nytt avgas system samt bak o massa plåtarbete allt för att en inte kunde hålla avstånd eller hastighet. Sen får man en hyrbil som man får pröjsa för själv. Bra start på helgen..............

Huvudsaken e ju att man klarat sig men tråkigt när andra kör in i en....

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Hopp då har det hänt. Jag o frugan vart med i en seriekrock med vår bil i skövde. Låg bakom en bil som tvärnitade dock hann vi stanna för vi hade avstånd till framförvarande bil. Så när vi känner att fan vilken tur vi hade så small det i räva bakom oss och vi for in i bilen framför oss ändå. Efter 6h senare på kss frugan liggandes med nackskydd så är man hemma igen. Bilen står på lagning i 4v. Och det mesta kommer bytas på vår lilla fina bil, ny front, huv, nytt avgas system samt bak o massa plåtarbete allt för att en inte kunde hålla avstånd eller hastighet. Sen får man en hyrbil som man får pröjsa för själv. Bra start på helgen..............

Fan va röv

pini

full fart spar tid
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 me lite godis
duger de me singelkåpa till en r1a? har singelröven liggande till ingen nytta

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig

Trist som fasen, men tur att det inte var värre iaf!

LiCrO

.....
Gick med
31 Aug 2003
Hoj
ER6n
Vilket väder det var i dag, tänkte ta en liten sväng med hojen men jag hade slarvat med batteriet i år igen. :huvet

att man inte lär sig.

Snowstormer

Snowstormer
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
Hayabusa GSX-1300R -05
Trist som fasen, men tur att det inte var värre iaf!

Japp e ju bara materiella ting.... Hoppas som sagt att den går att laga så det inte blir tal om lösen. Killens bil som körde in i oss fick köra sin till skroten en
A4. Men skönt att vi klara oss och hoppas man slipper framtidasmärtor i nacke o rygg.

PJannesson

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yz 450
Japp e ju bara materiella ting.... Hoppas som sagt att den går att laga så det inte blir tal om lösen. Killens bil som körde in i oss fick köra sin till skroten en
A4. Men skönt att vi klara oss och hoppas man slipper framtidasmärtor i nacke o rygg.

Ja fy fan det lät inget vidare. hoppas ni är ok o att det inte blir några komplikationer./ Per

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998

Nu var det visserligen en bak du var ute efter, men skulle du även behöva en toppkåpa har jag en liggandes i taskigt skick som du kan få om du vill.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...