orkar inte krangla med laptopen. det syns ju anda vad man skriver.
/Lasse
Byt eller "I will shave you like dog!"
/Lasse
Nu har det löst sig. hittat en plats i ett gemensamt garage mitt i centrum.
Har ingen bil för tillfället så gångavstånd var prio före mekmöjligheter.
Stort tack till alla som hjälpt till med diverse tips o erbjudit sig att dela sina platser.![]()
Vårkänslorna fick sig en törn när det snöade igår men nu känns det mycket bättre
/Per
Vafan, min guling står i Axvall. Det är väl aldrig så att nån familjemedlem har...Våren är här!
Och jag som inte har hojen klar än, måste fixa nytt däck, byta olja o putsa.
Såg en snubbe på en gul sporthoj i Axvall idag, blev inte alls avundsjuk när jag själv fick slita på jobbet.![]()
/Lasse
nån här inne som vet ungefär hur lång tid det tar att köra till arlanda härifrån?
3-4timmar utan snö
hehe körde 1.5 mil idag kunde inte hålla mej
ja asså åker du från skövde till arlanda via sthlm, alltså södervägen så tar det lätt en timma till.och om man åker förbi sthlm vid 6 - 7 tiden på en måndagmorgon så kanske man ska lägga på lite extra?
Ingen som har en bakdel liggandes från en gsx-r 750 -00? Tror det satt liknande bakdelar på 600/1000 från -01 och däromkring så det funkar med.
Orginal eller kraschkåpeversion funkar lika bra. Skicket är inte så noga då jag ska ha den som mall när jag svetsar ny bakram.
//Linus
hehe ja jag hörde om det på jobbet idag (sto
ja asså åker du från skövde till arlanda via sthlm, alltså södervägen så tar det lätt en timma till.
ska kolla om det ligger nått i garaget, har haft en men minns ej om den finns kvar.
Hej, jag har ett grenrör till en yama r1-02, känns fel att slänga sånna fiiiina orginaldelar, nån som vill ha (gratis)? hämtas hos mig (eller på tippen efter den 14 mars).
so long
Ungefär vart på tippen lägger du det tror du? om du kan smussla in det i ett gammalt kylskåp kan jag åka dit på natten och smyga in och gräva ner det lite längre bort. sen återkomma när allt är lugnt igen och bara vissla och traska ut med det. tror du det kan funka?
Hälsningar Lars
Borde funka. Jag lägger den till höger om bakmaskinen, vänster om äppelskrutten, snett bakom där fåglarna flyger.
snabba dig nu bara, nu när alla andra vet var den finns!
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |