I Ekedalen finns ju nu bara en massa galna cyklister. Fyfan
Lappen> Hänger du på SCS-forumet? Eller på SMR?
I Ekedalen finns ju nu bara en massa galna cyklister. Fyfan
Lappen> Hänger du på SCS-forumet? Eller på SMR?
Tack för lånet av avgassystemet till Supran så jag klara bes Nino , Nu vet du vem jag är.
Sen tack för lite andra saker jag borde lyssnat på dig som jag totalt missbedömt.
Jag har ett liggandes du kan få byta mot en folköl.Är det någon som har ett bakdäck liggandes som man kan få köpa för en billig peng? Hyfsat på mitten men inte helt slut på sidorna heller vore trevligt, typ.
//Linus
Så, då har bakramen kommit ÄNTLIGEN. Fastat i tullen, 810:- i utlösen, ja tackar!!!
Så nu ska den bytas å sen på me kåpor och lyktor i bak så börjar babyn se lite normal ut iaf
Så, då har bakramen kommit ÄNTLIGEN. Fastat i tullen, 810:- i utlösen, ja tackar!!!
Så nu ska den bytas å sen på me kåpor och lyktor i bak så börjar babyn se lite normal ut iaf
Var bakramen begagnad så ska du bestrida tull + moms eftersom detta endast gäller på nya varor.
Tyvärr tror jag du har fel. Man får betala tull och moms på allt som inte kommer från EU-land.
Nästa gång ber du säljaren skriva 50 dollar på paketet. Då får du betala minimalt med tull/moms. Dock öppnar tullen ibland paketen och ligger det en Rolex i paketet så kan de kräva dig på mycket större summor...
Detta vet jag då jag själv köpt saker från USA etc och råkat ut för ovan...
hade den sånadäringa extraljusen bakåt också?Såg en civilbil idag på leden, hade stoppat en bil.
Satt snutar i uniform i.
Saab 95, regnr: xkz326
Denna färgen eller något ljusare, extraljus.
Kom på d, men fan, lätt å va efterkloker. Men va händer om paketet försvinner, då får ja väl ersättning på 50$??
Tyvärr tror jag du har fel. Man får betala tull och moms på allt som inte kommer från EU-land.
Nästa gång ber du säljaren skriva 50 dollar på paketet. Då får du betala minimalt med tull/moms. Dock öppnar tullen ibland paketen och ligger det en Rolex i paketet så kan de kräva dig på mycket större summor...
Detta vet jag då jag själv köpt saker från USA etc och råkat ut för ovan...
hade den sånadäringa extraljusen bakåt också?
har sett vissa vad jag antagit varit civilare, som har små vita ljusen monterade bakåt långt ner på kofångaren.inte vad jag hann se
har sett vissa vad jag antagit varit civilare, som har små vita ljusen monterade bakåt långt ner på kofångaren.
har sett vissa vad jag antagit varit civilare, som har små vita ljusen monterade bakåt långt ner på kofångaren.
Säpo har sådana lampor bak. Men om d finns några sådana här vetifan
Jag hann inte titta efter sånna detaljer tyvärr
Hur fan vet du det?
Iom att det va minst 3 snutar i i uniform så va det ju nästan inte en civilbil,
lite konstigt.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati