Samåkning Skövde

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Gissade det. jag får gå in o låna lite grejer av dom som pluggar till cnc på skolan det är nog inget problem.
/Per

kan nog bli en bra lösning.

Om söndagen, bandag på kullen för typ Super7 bilar, så min tur går nog förbi där också, med cagiva peter som är bilgalen..
 
Last edited:

Muttley

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2006
Ort
Kungslena
Hoj
2012 Arctic Cat 550 LTD
Då va man hemma efter en riktigt skönt tripp me en polare. Gick från centrum ut på varolavägen till korsberga mot hjo/tidaholm sen en glass i hjo. Sen vidare mot forsvik-undernäs-töreboda-stöpen å sist ronna.

VARNING dock på varolavägen! Nu har dom "lagat" vägen men med budgetvariant i form av svart asfaltsgrus. Det är lappat så det går att köra men ta det lugnt. Kommer väldigt plötsligt. Lagningen ska väl sätta sig hoppas ja, annars är stööre delen av den vägen förstörd.

Kan hända man hänger på imon men det beror på hur hård kvällen blir :dricka
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
tyckte jag kände igen den gula yamman :)

mm, grym dag ock kväll! har suttit på hojjen sen 9 imorse :D

hm, ingen R1 här inte, men man kan väl vara förlåten att tro det vid ett ögonkast.
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Jag kan inte i morgon iaf. Men däremot på söndag. Kanske läge för en tur? (då också).

Hur lång sväng är du sugen på då?

Vädret ser ok ut, vart bär denna samåkning?

T,veksam
 

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Ort
I mitt hus
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
Söndag 23 Aug

11.30 Statoil Ryd

1. Markus
2. Jörgen
3. Per (eventuellt)
4.
5.
6.
7.

skulle gärna hakat på men ja tor inte ja hinner till 11.30
ringer när jag kommer iväg.

Markus, såg ditt mess nu på morgonen.. hade telefonen hemma igår å va borta på kvällen.
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
CagivaMannen och jag drar till kullen med bil nu,
hemma i EM och då åker vi en sväng.
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Det blir en eftermiddagstur / kvällstur för min del också.
Ska vara social med familjen först.

Typ kl 17.00-18.00 tiden?
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top