Slappa
Rage closed inside!
Ska iväg och provköra en sån super dunk snart, får se om dom är nåt att ha Tror dock retard är roligare!Köp aldrig en cross
Ska iväg och provköra en sån super dunk snart, får se om dom är nåt att ha Tror dock retard är roligare!Köp aldrig en cross
ni som kör KTM retards och liknande. är det mkt vibrationer i styret etc,
för mina handleder klarar inte av sporthoj längre, domningar och stickningar etc i händerna gör det inte så roligt att köra längre.
så jag lurar på att skaffa en motard istället å fulköra med
för mina handleder klarar inte av sporthoj längre, domningar och stickningar etc i händerna gör det inte så roligt att köra längre.
har inte känt vibrationer i styret.. fotpinnarna kan man känna i men inget som stör..
BTW så var vi på gokartbananidag och pratade med dom.. fick riktigt bra bemötande och det är riktigt roliga gubbar de där =)
vi körde ett par varv och nu jobbar vi vidare på att SMC kan ställa upp med en instruktör så vi kan börja åka. om SMC trilskas kanske vi kan köra med en som är ansvarig för att det går rätt till.
Crashpuckar och annat för att skydda banan är att rekomendera.. kan bli durt att lägga sig annars när man får pynta beläggning.
Olycksfallsförsäkring för person tryckte han på att det måste vi ha om vi ska köra.
Vilka är intreserade av att köra?
Skriv upp er så ser vi rydligt om det är nått att jobba vidare på.
1. Hawkisen (Dick)
2. Jannesson (Per)
har inte känt vibrationer i styret.. fotpinnarna kan man känna i men inget som stör..
BTW så var vi på gokartbananidag och pratade med dom.. fick riktigt bra bemötande och det är riktigt roliga gubbar de där =)
vi körde ett par varv och nu jobbar vi vidare på att SMC kan ställa upp med en instruktör så vi kan börja åka. om SMC trilskas kanske vi kan köra med en som är ansvarig för att det går rätt till.
Crashpuckar och annat för att skydda banan är att rekomendera.. kan bli durt att lägga sig annars när man får pynta beläggning.
Olycksfallsförsäkring för person tryckte han på att det måste vi ha om vi ska köra.
Vilka är intreserade av att köra?
Skriv upp er så ser vi rydligt om det är nått att jobba vidare på.
1. Hawkisen (Dick)
2. Jannesson (Per)
fan ni är grymma pojkar..bara att pynta hojen med crashisar då
1. Hawkisen (Dick)
2. Jannesson (Per)
3.neglige (markus)
Vilka typer av hoj har ni pratat med klubben om?
Vad sa dom om (MC) sektionsansvarig?
ok, då kan man ju bygga den där fiddy baserade miniRRhojen dåInga specifierade mc, dock kan jag inte se att man har så roligt med 1000cc kåphoj där det blir nog lite klumpigt, men vill man prova så är det nog inga problem, men som sagt det gäller att skydda asfalten med puckar för alla även med kåpor eller utan.
Mc sektionsansvarig har inte varit på tal, ser ingen anledning att blanda in mer personer än nödvändigt.
Om det är någon som känner sig dåligt behandlad eller överkörd så är det inte med mening utan bara ett sätt för att nå det resultat jag vill få fram.
Ni som hyser personligt agg mot klubben får stå för det själva men blanda inte ihop det med dom här körningarna får då kan vi snart glömma den här chansen med...
/Per
ok, då kan man ju bygga den där fiddy baserade miniRRhojen då
Vad jag menar är att sektionsansvarige för minimoto kommer att hoppa av och det vet inte klubben ännu, då kommer det att frågas efter en ny.
Va det nått snack om licens, eller skulle detta vara "fri körning" under eget ansvar och med egen försäkring?
Och skulle det i så fall enbart vara reggade hojar som fick vara med?
vibrationer i styret är inget jag märkt av. det vibrerar lite i forpinnar , men det är väll det som är.. vi aktiv körning är det dock inget man tänker på . har ännu inte fått domnade händer på kåtten , vilket jag fick på cbren , dock var det mest för att jag fiskörde med den..
på tal om inget.. imorgon bär det iväg till sviestad för lite kvällskärning med sexförtin
Härligt då ses vi idag då!
Det fanns visst en linslus som tycktes fasta på alla kameror på KTM bandagen läs Hawkisen. Det hade kommit upp nya bilder och du var med på varannan bild nästan
Svar från SMC
--------------------
Vi har fört en dialog om det här med gokartbanekörningar och det finns en vilja och ett behov. Vi har en mängd instruktörer som är utbildade för BKK och SHK men vi har idag lagt en stor börda på dom med det antal BKK och SHK-kurser vi har per säsong. Eftersom hela verksamheten bygger på ideellt arbete så tror vi inte att vi kan pressa dom till att även köra ett antal gokartbanekörningar. Därtill måste dom som skall syssla med gokartbanekörningar vara intresserade och motiverade för just denna form av utbildning. Dom instruktörer vi har idag är primärt intresserade av att köra på storbana.
Men vi släpper naturligtvis inte tanken där, utan vi arbetar vidare med nya idéer. En idé är att skapa en ny grupp med instruktörer och intresserade människor som vill axla denna form av utbildningar i länet.
Så jag vänder på din fråga och undrar om det kan vara så att ni eller andra i eran omgivning kan vara intresserade av att, med mycket support och hjälp från oss, engagera er i denna form av utbildningar. Att helt enkelt starta upp denna verksamhet från grunden med de råd och riktlinjer som är satta från SMC Riks.
Mvh
Mikael Högberg
SMC Väst
MCT, SHI
-----------------------
Du kan hälsa dem att jag är på!
Morgan, vilken ska man ha tror du?
http://www.v-man-racing.se/butik/product_info.php?cPath=1_35&products_id=316
http://www.v-man-racing.se/butik/product_info.php?cPath=1_35&products_id=367
4.2 eller B1/WRS?
Blata origami kopia är det väl vi har?
Vad sägs om gocart/bowling på nästa fredag eller lördag (4/5 sep) och sen grillning och öl på kvällen?
Vilka är på? Antar att vi behöver boka gocart/bowling lite i förväg...
gott å höra.
då har vi en riktig klippa som kan instruera oss på banan.. riktigt nice.
Jag upprättar lite kontaktvägar till SMC xup så får vi se vart vi hamnar..
hade ja vart lite jävligare på att köra hade ja lätt kunnat ställa upp som instruktör.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|