Samåkning Skövde

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
På förkommen anledning

http://www.roadracing.se kan man läsa allt om hur man går tillväga när man tar RR licens.
Annars kan man fråga wäxxup, han tog sin nyligen, själv minns jag inte, tog den 1990.
 

David81

**Pappa till Isabelle & Haylie**
Gick med
26 Apr 2004
Ort
mellan vänern o vättern
Hoj
Såld :o( // Streetfighter projekt next!
Snyggt !!! :yoparty

attachment.php
 

Psychobiker

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
Det verkar ju vettigt, att om jag tar min gathoj och kör på banan så borde det vara 2 olika saker, men nu kör jag ju i oförsäkrade gruppen iallafall (if), och har en egen försäkring som gäller, den gäller för allt utom krig och naturkatastrofer, har speciellt kollat om den gäller vid motortävlingar, och det gör den.

Vi syns på söndagkväll kanske, då är jag hemma och tänkte brumma lite :banana

/Pajje
 

moppe

C.I.M.F racing
Gick med
15 Feb 2004
Ort
Skövde
Hoj
Yamaha_yzf_R6, Yamha_yz_250 Minimoto_49cc
Statoil Ryd, fredag 22 April, kl 1600

1) 2fast4hjo/2fast4some

2) Liz Gxs-R (jag kommer att komma lite sent... typ 20min)

3) X-up, Väx-up, Kräks-up, Exup

4) San (kommer nog tidigare till skövde ev...) smsa ni som inte jobbar, kanske fika innan kl 16:00..

5)Moppe (San) vi kan dra lite, jag slutar nog 14.36. //0735-034313, slå en signal om...

6)
 

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
En goer SV
Liz Gxs-R skrev:
det ska jag göra men jag tänkte att min andra älskling på en ridtur innan... :D

Bara så du vet......Det du ska kan ju misstolkas en del. Eller det kanske inte kan misstolkas??? :D :D :D Du kanske har två hojar. eller så har du en BF. Jag vet ju inte något om det. :gnissla
Men du får se till att inte gränsla för mycket bara. Då kanske det gör ont och hojåkningen blir lidande. :lol Och det vore ju inte bra alls :D

Idag måste jag eve. tvätta min hoj. Den ser ju för jävlig ut :4skrika Alla jävla olja som har skvätt ner hela bakpartiet. Det blir till att tvätta med PLS kallavfettning. Funkar skitbra. :tummenupp Det dumma är bara att händerna blir vita som snö av den pga dess avfettande förmåga.

/So Long , See U soon, Bye bye (Slut från Scooter låt)
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top