2fast4hjo skrev:Stellan, har du hittat ngn bra tur som vi kan ta i helgen
Dreas skrev:Idag måste jag eve. tvätta min hoj. Den ser ju för jävlig ut Alla jävla olja som har skvätt ner hela bakpartiet. Det blir till att tvätta med PLS kallavfettning. Funkar skitbra. Det dumma är bara att händerna blir vita som snö av den pga dess avfettande förmåga.
BonO skrev:Jupp var ute och rekade lite i går. Så några nya vägar har jag hittat
Vart lite problem med ett par vägbommar också som inte motorsågen bet på, tar med vinkelslipen nästa gång.
BonO skrev:Jupp var ute och rekade lite i går. Så några nya vägar har jag hittat
Vart lite problem med ett par vägbommar också som inte motorsågen bet på, tar med vinkelslipen nästa gång.
Elgasen skrev:Säg till om du tänkt att åka mer eller mindre bara på sådant underlag, jag är på i så fall! (jag kan dockinte bestämma mig vilken hoj jag skall välja bara... )
heimdal skrev:SATAN... den förbannade kattjäveln hade pissat på mina skinnbyxor legat å dratt in nån dag åsse... så de luktar fan inte hallon.. hatar katter som löper å kåta som svin å håller på.. FAN.. får städa som fan nu när hon försvinner...
X-up skrev:Hehehe...maximalt oflyt!
Ett skinnställ ska hängas upp vet du väl?
heimdal skrev:SATAN... den förbannade kattjäveln hade pissat på mina skinnbyxor legat å dratt in nån dag åsse... så de luktar fan inte hallon.. hatar katter som löper å kåta som svin å håller på.. FAN.. får städa som fan nu när hon försvinner...
Liz Gxs-R skrev:var är bilden...
¨BonO skrev:Det vart nog 80% grus i går, med lite mer pillande på GPSen så ska det nog gå att hitta mer än så. På slutet vart det lite kallt så jag tog närmsta vägen hem. Vart attackerad av en hund också (samma sort som snodde Jörgens handske ). Sen har vi hela Hökensås att utforska, men man kan ju börja runt Skövde trakten.
heimdal skrev:.. löper å kåta som svin å håller på.. FAN.. får städa som fan nu när hon försvinner...
2fast4hjo skrev:Var det därför åkte ut
heimdal skrev:nope.. men hon får vårdnaden om katten typ
1264 skrev:Ljungqist säg till om du vill åka cross nån gång, har lite extra utr.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|