mr_rockster
www.jsfoto.com
Klart! .. Man får ju göra vad man kan .. 80:- för er i skövde som sagt...2fast4hjo skrev:Här finns riktigt fina bilder på Nick, Wonzy, Veaktra, 2fast4some, Cicci, (amazon) Roddy (Hero), BonO, HanneZ och Hymanyt.
Klart! .. Man får ju göra vad man kan .. 80:- för er i skövde som sagt...2fast4hjo skrev:Här finns riktigt fina bilder på Nick, Wonzy, Veaktra, 2fast4some, Cicci, (amazon) Roddy (Hero), BonO, HanneZ och Hymanyt.
mr_rockster skrev:Klart! .. Man får ju göra vad man kan .. 80:- för er i skövde som sagt...
mr_rockster skrev:Har du vägarna förbi och vill ha lite bilder på dig så finns det shyssta småvägar här på kullen som går att fota lite i...
heimdal skrev:att du inte tog lite depåbilder .. fanns ju massa där
eller på de f.d. paraplyindianerna dvs mig
hehe.. allvarligt.. skitsnygga bilder :bugar .. nästan så ja måste köra där enbart föratt bli fotad
Slappa skrev:JAG VAR INTE MED PÅ EN ÄNDA JEFFLA BILD, BÄTTRING LENA
//En något trött Slappa som is a way of life
Slappa skrev:JAG VAR INTE MED PÅ EN ÄNDA JEFFLA BILD, BÄTTRING LENA
//En något trött Slappa som is a way of life
Dreas skrev:Tycker du att det är konstigt?????
Passar man inte på bild så gör man inte det. Folk får ju inte bli bortskrämda ifrån denna sida. Folk kan ju få för sig att vi alla ser ut som du.
Slappa skrev:Lena släng upp den filmen nu då, FEGIS
LiQUiD skrev:Då var det den lediga onsdagen igen... någon som ska ut o brumma nått fram igenom ?
Tror nog jag kommer hålla mig i skuggan ett par timmar till innan man vågar sig ut i solen med mc-kläder... är ju som vanligt lagom varmt ute.
Ratus skrev:Vore ju fint med en runda i kvällssolen kanske?
/
R
Vaektra skrev:Bara ni lämnar av mig på flygplatsen så är jag nöjd....... å om ni kan komma förbi å hämta mig också senare . Måste öva konbana, det ska ju inte ni behöva lida för Å är jag strandsatt så är jag ju tvingad
Visst!! säg till innan bara så går det att lösa...LiQUiD skrev:Skoj ... äger inga bra bilder på en själv i lite lagom action... kanske ska fota lite någon dag när det finns möjlighet... fast det vore ju skoj ifall man var några stycken då.
Nu e det iaf natten.... Gonatt
Vaektra skrev:Bara ni lämnar av mig på flygplatsen så är jag nöjd....... å om ni kan komma förbi å hämta mig också senare . Måste öva konbana, det ska ju inte ni behöva lida för Å är jag strandsatt så är jag ju tvingad
Ratus skrev:Vore ju fint med en runda i kvällssolen kanske?
/
R
2fast4hjo skrev:Bild 18 (jörgen, roddy, cissi och david i bakgrunden)
Bild 19 X-up:s R1, heimdal:s R6 och Dreas Sv650
Bild 20 Jörgen (igen )
Bild 21 Freddwo
Figge skrev:Jag tror inte Freddwo får plats i mitt ställ? Och varför skulle han vilja låna det han har ju ett eget...
Men bra bild.
2fast4hjo skrev:Hoppsan.
Såg att det var samåkning till Wassbacken...tuvärr kunde vi inte hänga på då jörgen skjutsade mig till sjukhuset.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|