Slappa skrev:Morgan jag behöver lite extra stålar, när ska du bygga till hauset igentligen ?
Typ nu i helgen skulle passa mig perfekt asså
Till våren skall det byggas....om inte Morgan bränner alla pengar på sin fåniga rejsing... :kocko
Slappa skrev:Morgan jag behöver lite extra stålar, när ska du bygga till hauset igentligen ?
Typ nu i helgen skulle passa mig perfekt asså
C.A.T skrev:Till våren skall det byggas....om inte Morgan bränner alla pengar på sin fåniga rejsing... :kocko
C.A.T skrev:Till våren skall det byggas....om inte Morgan bränner alla pengar på sin fåniga rejsing... :kocko
Dreas skrev:Jag har en fråga....Ang. ditt nick...vart kommer det ifrån? För igår såg jag en R1´1 som det stod Ex-Up på (På framkåpan nertill). ? .....Är det där ifrån? Att du kör Yamaha???
/Dreas den cykellöse
2fast4hjo skrev:Äntligen har jag tagit slag i saken och tagit bort varningsetiketterna på min hoj. Pilligt så in i norden men som sagt nu är dem borta. Dränkte in dem med matolja över ett dygn med de lossnade inte "pang boom" direkt
Vet inte om jag ska vara snäll nog o ta dem på jörgens hoj också.
heimdal skrev:ska du inte sätta varningstexter på digsjälv.. verkar ju behövas för jörgens skull iaf.. "varning .. mus i närheten"
2fast4hjo skrev:Nä...jörgen gillar ju möss bara han inte blir överaskad av dem när de kommer smygande på honom
X-up skrev:Nu har vi plockat hem hojen...
Faan va nice ... nu längtar du nästan mer till nästa säsong än du gjorde innan va?X-up skrev:Nu har vi plockat hem hojen...
LiQUiD skrev:Faan va nice ... nu längtar du nästan mer till nästa säsong än du gjorde innan va?
2fast4hjo skrev:Ngn som vet ngn butik här i sverige som säljer dessa . Touringbutiken har dem inte.
fann den här:
http://www.flyncycle.com/acatalog/Miniature_Motorcycle_Models.html
X-up skrev:Så klart man vet. Man har väl koll?
Håll till godo: http://www.bikeshop.se/cgi-bin/prod...l_sub_tre.html&sida=1&sortfalt=3&sortextra=up (bikeshop.se)
ja jävlarX-up skrev:Helt klart! Fast än är ju inte säsongen slut, har inte ställt av än...
pini skrev:morgan va ska du ha den mcn till?
Jaa....gissa?pini skrev:morgan va ska du ha den mcn till?
heimdal skrev:jag gissar på posörverktyg
ska ni ha dedär nummret elelr blire typ.. #46
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024