Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pinky skrev:2239719Hörrö X-up var du ute och snackade lite skit med några polare vid 21-tiden igårkväll? Tyckte jag såg nåt gulaktigt på fälgarna på en blå R1:a och kom att tänka på dig, detta var för övrigt i Skövde.
heimdal skrev:2239781ajuste.. nu när morgan kom på tal.. är de lika mkt puts på räserbågen som på gatbågarna?
Slappa skrev:2241408Stellan har du koll på vilka mc affärer runt er som har några motarder för provkörning? Tex Husaberg 650 eller Ktm 660 ?
Ringde bike i Trollhättan men dom kunde bara låna ut en flång ny hoj om ja skulle köpa en ehh nej tack då kan ja vara utan provkörning![]()
2fast4hjo skrev:2240151
Bättre syn =arbetar bättre![]()
AdamGS500 skrev:2241705Ser ni en svart GS500a med en röd VFR framför/bakom så är det jag som åker ;-) Ska åka mot Skövde hållet i morrn
/adam
X-up skrev:2240469Japp, stämmer bra det, tror nog jag såg din båge också.
LiQUiD skrev:2240817... se till o rensa upp bland alla dina beundrar-PM så man kan skicka lite vettiga saker till dig!
Pinky skrev:2241992Ok då vet jag, kände inte riktigt för att gå fram och fråga om X-up fanns där i högen...slänger en sten eller nåt på dig nästa gång jag ser dig![]()
X-up skrev:2242455Hehe, skicka på, har rensat!
det där låter som en utmaningExXe skrev:2243206Kanske kan fråga här. Vem var det som var på studenten igår vid V-Höj.
En röd fighter. Med Diamond cyclon lampa.
Du kör klent![]()
du kan ju aldrig utmana nån..2fast4hjo skrev:2243286det där låter som en utmaning![]()
Tjenare jag är gärna på en kvälls sväng imorgon, om det är ok ??LiQUiD skrev:2243371Ingen planerad åkning imorgon ? Jag kommer nog åka en del imorgon så om någon vill haka på så hojta till eller nått.
[KoRn] skrev:2243453Någon mer som ska till Karlskoga på måndag ?
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |