Samåkning Skövde

Elgasen

Antal krasch: 0st
Gick med
28 Jan 2004
Ort
Skövde
Hoj
K1300R -09, EXC 350 Racing -05
Tranicos skrev:
2320108 Dude! Jag var tvungen att dricka öl idag, men nästa runda ska jag fan med på! :fatta!
alkohol är äckligt, det hade varit bättre för dig att tagit en tur med hojen istället. :tungan
 

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Ort
Tidaholm
Hoj
XT600E
Elgasen skrev:
2320119 alkohol är äckligt, det hade varit bättre för dig att tagit en tur med hojen istället. :tungan
Jag vet, jag ska sluta! Sugen på att köra imorgon? Fast inte försent, jag tror jag kommer få ett återfall imorgon kväll! :tungan

General E skrev:
2320118 Det ska du fan dude! Jag dricker öl nu efteråt.
Ficksa backdäcket så kör vi! E tillbaka efter helgen. :yoparty
Jag fixat idag juhe! :fyllisar


Är det ingen som är sugen på att dra till Bike i Trollhättan någon helg? Gärna någon med bil så jag kan shoppa loss ordentligt! :tungan
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
LiQUiD skrev:
2319701 Då var man hemma efter en 1½ vecka i Tyskland, Österrike och Schweiz. Perfekt väder, tyvärr lite för varmt för mc-åkning vissa dagar men hellre det än regn. Cirka 360 mil tror jag det blev.

Låter inte alls dumt, sett många hojar eller? :)
 

LiQUiD

Valmers är nog lite grym
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Lidköping
Hoj
VTR Firestorm '00
X-up skrev:
2320215 Låter inte alls dumt, sett många hojar eller? :)

Var en hel del ja, verka finnas fler som gillar alperna och de trevliga alpsjöarna att svalka sig i mitt på dagen. För 34 grader är lite i varmaste laget att köra i. Men man ska inte klaga, en liten åskskur på hela resan var det man råka ut för och då låg man ju givetvis i vattnet så alla mc-kläder plus massa annat blev genomblött på stranden.
 

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Ort
Tidaholm
Hoj
XT600E
Är det någon som ska köra på kullen på fredag? Funderar på att åka dit, men vågar nog inte själv... :rolleyes: (Läs: Jag har världens sämsta lokalsinne och kommer förmodligen hamna i Danmark om jag kör själv.)
 

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
Tranicos skrev:
2322486 Är det någon som ska köra på kullen på fredag? Funderar på att åka dit, men vågar nog inte själv... :rolleyes: (Läs: Jag har världens sämsta lokalsinne och kommer förmodligen hamna i Danmark om jag kör själv.)
Jag ska antagligen dit!
 

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Ort
Tidaholm
Hoj
XT600E
Det är varmt! Ingen som ska rejsa med upp till Simsjön och bada lite? Alla polare är utomsocknes för tillfället och man kan ju inte med att bada själv. Måste ha någon som håller alla brudarna borta från mig! :3freak
 

-Walter-

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2005
Ort
Skövde
Hoj
Gixxer 1000
Tranicos skrev:
2322486 Är det någon som ska köra på kullen på fredag? Funderar på att åka dit, men vågar nog inte själv... :rolleyes: (Läs: Jag har världens sämsta lokalsinne och kommer förmodligen hamna i Danmark om jag kör själv.)

Jag ska dit.
Men jag är inte heller säker på vägen, var ett tag sen jag var där.

Samåkning dit?
 

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Ort
Tidaholm
Hoj
XT600E
Manhattan skrev:
2323838 Jag ska dit.
Men jag är inte heller säker på vägen, var ett tag sen jag var där.

Samåkning dit?

Visst, det låter som en bra ide! Två fel brukar ju bli ett rätt om jag kommer ihåg matten rätt. :tungan

Vet inte hur lång tid det tar att köra, men ska vi sikta på att vara där runt åtta eller?
 

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Ort
Skövde
Hoj
......
Tranicos skrev:
2323672 Det är varmt! Ingen som ska rejsa med upp till Simsjön och bada lite? Alla polare är utomsocknes för tillfället och man kan ju inte med att bada själv. Måste ha någon som håller alla brudarna borta från mig! :3freak

ja hade hänt på om ja inte hade set det så sen som i dag... har inte badat än...
 

-Walter-

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2005
Ort
Skövde
Hoj
Gixxer 1000
Tranicos skrev:
2323855 Visst, det låter som en bra ide! Två fel brukar ju bli ett rätt om jag kommer ihåg matten rätt. :tungan

Vet inte hur lång tid det tar att köra, men ska vi sikta på att vara där runt åtta eller?


Kan det ta 30-40 minuter kanske?
ska vi mötas upp vid Statoil vid hallenbergsrondellen vid 20 över 7?
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top