den dan Morgan vågar använda sin hoj som den skall räcker det med halvgas och ja den funkar fint på banaSlappa skrev:2353503Er6:an borde funka ganska bra på bana eller?
Piskan skiten ur den där maskinen o klå morgan nu så han håller tyst
Mats Mladin skrev:2354813den dan Morgan vågar använda sin hoj som den skall räcker det med halvgas och ja den funkar fint på bana
Slappa skrev:2354098Ahhhhh, vill ta lån o köpa direkt!
http://www.blocket.se/vi/8876771.htm?ca=18_s
Nån som vet vems den är? Kanske nån sh medlems!
heimdal skrev:2353985ingår plastpåsen eller får man den som extra krydda på pizzan??
X-up skrev:2356316Jaha, så hur gick det då i söndags på kullen, lyckades "citronen" förnedra både bana & övriga förare?klockrent!
det va möjligtivs ingen som åkte till flämslätt efter körningen på kullen? vaknade upp ur sol-koman och skymtade nåt rejsigt blått àla R1....
marsva83 skrev:2356338X-up skrev:2356316Jaha, så hur gick det då i söndags på kullen, lyckades "citronen" förnedra både bana & övriga förare?klockrent!
det va möjligtivs ingen som åkte till flämslätt efter körningen på kullen? vaknade upp ur sol-koman och skymtade nåt rejsigt blått àla R1....
Jopp! Det var jag det + Lina, Hannah & Pierre.
A_o_D skrev:2356734nu får ni se upp ännu mer i trafiken
klarade uppkörningen idag.... men det va mitt andra försök
nu ska jag i väg å jobba
Bosanac skrev:2356727Nån här på Sh som åker på en silvrig R6:a (oftast på slangen) o dånar på kvällarna utanför mitt fönster
( Ps: skoja bara , men vi kan träna bakhjulskörning nästa vecka om cykeln blir reggad) .....
Javisst hehe .. du har ju ingen hoj alls joo eller joo en racer ifors..[KoRn] skrev:2357285Skicka ett PM när du ska ut, så ska vi se vem som har bäst balans...
Fast jag har ju ingen silvrig hoj iofs...
Bosanac skrev:2357674Javisst hehe .. du har ju ingen hoj alls joo eller joo en racer ifors..
Jobbar du elelr har du fortfarande semester?
ja för dig ja .. du kan väl välja bland 100 hojar eller nått..[KoRn] skrev:2357823Jobbar....
Hoj löser sig
Du får jobba hårdare.... eller skaffa rik kille..Marlean skrev:2358517Hur har ni råd med allt? Själv gör jag inte annat än jobbar... ändå är det skralt i kassan? (
Bosanac skrev:2358127ja för dig ja .. du kan väl välja bland 100 hojar eller nått..
Eller har du en CBR enligt din avatar?
E det nått o tänka på innan reggbes? Hur gör ni när ni reggar in ny hoj? och kan man köra direkt efter om den e godkänd?
Ps: Finns det nån rolig hoj man kan prova på Mc-Komp?..
Okey .. tänkte mest på numemr plåten får man väl inte direkt där .. ,men det kanske går o köra ändå![KoRn] skrev:2358566Ta med alla papper bara, med tekniska data, så löser det sig.
Sedan kan du köra direkt.
Kom ut till mig, så ska du få prova nått kul....
southwick skrev:2359138Tja era hangpungar!
Sitter nu i Pisa, ca 300 mil hemifran och fixar lite overforingar etc...tankte bara rapportera att allt flyter pa grymt bra langs Via Aurelio utmed den italienska kusten. Har slappatr o badat nu i ett par dagar, och snart bar det av inat landet in i Toscana. Javlar vilka vagar, nu skulle man haft nat vatare an en XJ600 med ca 120 kg overvikt att slapa pa, haha!
Still touring strong!!! Hastighetsrekord igar: 128 km/h!!!
Over n out. Lasse
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |