Slappa skrev:2652136Skulle behöva hjälp med en översättning av ett par ord på latin och ja är osäker på om ja är rätt ute.
Vad vill du ha översatt?
Slappa skrev:2652136Skulle behöva hjälp med en översättning av ett par ord på latin och ja är osäker på om ja är rätt ute.
General E skrev:2654712Kul att två pers från SH kom iallafall!
pini skrev:2655913så välkommen så finns alltid plats för fler bågar
blir la lite banåka för mej me å de går heller inte så fort
pini skrev:2656018har bara åkt på sånadär allmäna banåkningar de duger fint för mej
nskog skrev:2656250okaj... va härligt... är det några från skövde som är sugna på lite längre resor i sommar tro? vore skoj med en riktig mc semester
nskog skrev:2656250okaj... va härligt... är det några från skövde som är sugna på lite längre resor i sommar tro? vore skoj med en riktig mc semester
Tranicos skrev:2656116Jag tänker dra iväg på några bandagar till sommaren. Nöjer mig nog med dem som går på Kinnekulle då det är nära och bra.
Har precis kommit hem från London och jag måste säga att jag är förvånad över deras mckultur. Jag har sett ninjor, fireblades, rettor och hayabusor dundra fram på vägarna mest hela tiden. Det har visserligen varit kanonfint väder men ändå, det är ju fan vinter!
Köpte bästa jackan med! Vind och vattentät, löstagbart foder, löstagbara skydd för rygg, axlar och armbågar/underarmar samt en del bra fickor!
X-up skrev:2657212Tjena!
Banåkningar lär det bli en hel del, 3-dagar på Gotland Ring är redan inbokade & betalda för egen del. MotoGP på Brno är även inplanerad som långresa.
Grym jacka!
X-up skrev:2657212Tjena!
Banåkningar lär det bli en hel del, 3-dagar på Gotland Ring är redan inbokade & betalda
nskog skrev:2657216okej. Det låter rätt bra skoj faktiskt! Vad kostar en sån semester ungefär? (italien)
Slappa skrev:2657728Vilken helg ska ni åka? Första eller andra?
Ja och RR_Larsson och J.Andersson är också bokade!
nskog skrev:2657216okej. Det låter rätt bra skoj faktiskt! Vad kostar en sån semester ungefär? (italien)
den där motogp resan låter väldigt rolig... vad landar en sån resa på i pris?
X-up skrev:2658979Samma helg som dig. Skulle åkt första helgen men bytte till andra helgen.
Beror på, tar du hojen så blir det nog aningen dyrare, tränger man ihop sig i en bil så blir det billigare. Men räkna med ca 4.000:- med mat, boende, bensin, färjebiljetter & inträdesbiljetter.
LiQUiD skrev:2658950Vet inte riktigt... räknar man ihop allt... tågbiljett, boende, mat, bensin... ja allt som allt, landar man säkert på runt 1000kr om dagen
nskog skrev:2659553Är ni några som funderar på att ta mc?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|