Samåkning, träff Elmia 2011

Twospot

Kör med insidan....
Gick med
27 Apr 2010
Hoj
Yamaha R6 -07
Jääääävla vad längesen det var jag var online på SH. Måste bättras. Vill bara meddela att jag ska med på denna lilla trippen i april...

Då jag nu bor i Göteborg, men har familj som bor i Vaggeryd o TheKid bor 3 km från morsan...

Vad jag undrar är om det är någon som är på en samåkning från Gbg eventuellt?? :D

Eld

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2009
Hoj
XSR900
Vad var det för datum? Mitten/slutet av April? Hmmm :gnissla Härnösand -> Jönköping... Kan ju inte påstå att jag inte är sugen..

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Jääääävla vad längesen det var jag var online på SH. Måste bättras. Vill bara meddela att jag ska med på denna lilla trippen i april...

Då jag nu bor i Göteborg, men har familj som bor i Vaggeryd o TheKid bor 3 km från morsan...

Vad jag undrar är om det är någon som är på en samåkning från Gbg eventuellt?? :D

Jag bor i Uddevalla, man kanske kan mötas någonstanns :va:brinnerup

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Datumet borde väl vara 23april som är lördagen då, det fina med det sena datumet är att chansen ökar för varmare väder !

Last edited:

Eld

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2009
Hoj
XSR900
Datumet borde väl vara 23april som är lördagen då, det fina med det sena datumet är att risken ökar för varmare väder !

23:e? Okej. Jo, det är sant det, fast med ett tillägg att det är chansen som ökar :tummenupp Mig hade det inte gjort något om det var i Maj för den delen :)

creare

Guest
Förutsatt att jag lyckas hänga med (mycket att fixa tills dess) så tar jag på mig att styra upp gruppkörning från stockholm och de i närheten som vill slå följe. Blir lugnt tempo för de som vill haka på mig, kan vara värt o nämna. "typ laglig hastighet" ;)

Styr upp en lista alltså för de som vill åka tillsammans från sthlm. Allt övrigt som på mässan, sovplats, party och det borde någon local kanske styra upp? :)
Blir det inget party drar man ju bara hem på lördagskvällen.

Förslag på mötesplats mottages gärna, kan ha en mötesplats för de som bor inom stockholm, och en andra mötesplats för de som vill möta upp oss på vägen.

Mitt förslag till mötesplats är Shell-macken vid Slagsta, straxt efter huddinge. NetonNets lagershop ligger på andra sidan gatan. Ligger precis bredvid motorvägen. Kan lägga in en karta ikväll.

Förutsätter att någon vill "hänga" o gå runt på plats med mig, tänker inte strösa runt själv i alla fall! ;)

Lördag morgon den 23:e April. Tid bestämmer vi när listan börjar bli färdig så alla får tycka till!
(kopiera listan nedanför, fyll i ditt namn och gör ett nytt inlägg så hålls listan uppdaterad).

STOCKHOLMSTÅGET, 23/4:

Creare

Last edited:

Adnil

Ny medlem
Gick med
2 Jan 2010
Hoj
-07, Moto Guzzi Bellagio
inte långfredagen då???...då kan jag iaf....
kan inte nån slänga upp en lista för förslag på dag????

creare

Guest
Ok, slänger upp en till lista för vilken dag man kan, så får vi se därefter då! Antar att det får bli den dagen flest kan.

Stockholmslistan gäller fortfarande, dock är inte datumet spikat kan vi säga.

(fyll i ditt namn, kopiera texten och gör ett nytt inlägg så hålls listan uppdaterad).

Långfredagen, 22/4

creare

Lördag, 23/4
creare

Adnil

Ny medlem
Gick med
2 Jan 2010
Hoj
-07, Moto Guzzi Bellagio
Strålande förslag!....tack.

Långfredagen, 22/4
creare
Adnil

Lördag, 23/4
creare

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Ja jag kan alla dagar i påsk

Långfredagen, 22/4
creare
Adnil
Goffen

Lördag, 23/4
creare
Goffen

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
Ingen just nu
Lördag, 23/4
creare
Goffen
Hultqvist (om det finns folk som åker från Örebro, ska lägga upp en tråd i örebrodelen)

creare

Guest
Lördag, 23/4
creare
Goffen
Hultqvist (om det finns folk som åker från Örebro, ska lägga upp en tråd i örebrodelen)

Långfredagen, 22/4

creare
Adnil
Goffen

Lördag, 23/4
creare
Goffen

:fakta;)

creare

Guest
Långfredagen, 22/4
creare
Adnil
Goffen
KalleAnkan

Lördag, 23/4
creare
Goffen
KalleAnkan

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Hoj
Bmw 850 adv
Långfredagen, 22/4
creare
Adnil
Goffen
Ägge

Lördag, 23/4
creare
Goffen

Jag lägger till mitt namn men jag har mitt kompisgäng att tänka på som ska åka ner, vet dock inte hur många vi blir pga att deras förbannade bilar inte blir färdiga etc :rofl. Därför kanske det blir roligare att åka ner med er om det blir många hojar :) Kanske får med mig min broder, också han på moped :hihi

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Långfredagen, 22/4
creare
Adnil
Goffen
KalleAnkan
Nikel

Lördag, 23/4
creare
Goffen
KalleAnkan
Nikel

Tänkte att det kanske kan vara av intresse om det ska i väg några från 3stad Thn, Vbg samt U-valla

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG :FU

:D

Last edited:

M155E

Sukkabreeewd
Gick med
26 Feb 2010
Hoj
Gixxer 750 K8 - "Misse edition"
Långfredagen, 22/4
creare
Adnil
Goffen
KalleAnkan
Nikel
M155E (Uppsala-->Sthlm)

Lördag, 23/4
creare
Goffen
KalleAnkan
Nikel
M155E (Uppsala-->Sthlm)

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
Ingen just nu
Långfredagen, 22/4
creare
Adnil