Samåkning, träff Elmia 2011

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
detta verkar ju riktigt trevligt, är det något planerat var rundan börjar & har ni något datum spikat?

Vi väljer runda utefter förhållande när dagen kommer, vi har ett par fina vägar häromkring, tror några videos ligger tidigare i tråden :) Dag vet inte men det blir väl flera antar jag då det blir några som troligtvis ligger över.

Kidden fixar festen!:yoparty

Last edited:

creare

Guest
Fan. Går just nu runt, flera varv om och om igen, och tänker hur jag ska göra om jag sålt nuvarande 2-hjuling och införskaffat mig en ktm tills årets händelse.
Får la flaka ner moppen så jag kan köra lite med er kanske..

Kidd, har du stor garage-uppfart? :gnissla:huvet

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
Kidd, har du stor garage-uppfart? :gnissla:huvet

Får lätt in 6 bilar på garageinfarten, blir det fullt så ställer vi på gatan!:D

Samåkningsrunda i dem småländska skogarna ska vi smörja ihop, inga problem, bara vädret e med oss så kommer det bli toppen!:tummenupp

Zeptoon

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2010
Hoj
04 Honda Xr125l
hoppas bara någon annan 125a hänger med för blir svårt för mig o hänga på andra stor hojar..:(

Tog lätt-mc kortet i Höstas men vi kan väl hålla lite kontakt under våren så kan vi sammåka. Vore kul med nån som inte har lika mycket kraft som dom andra xD.

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Hoj
Bmw 850 adv
Tjena dårar! Jag ska ner till Elmia om det inte snöar förstås... Då kan det bli svårt om man inte vill modifiera lite :yoparty

Vi blir nog 2 st på mc som åker med ett jävla gäng med lådbilar tyvärr :näsblod inte mkt att göra åt polare som inte vågar släppa sin ratt å byta till styre, men så är fallet :D

Kommer hålla koll på tråden å se hur det tar sig med sammåkning där nere, för turen från Sthlm - Elmia kommer vi åka tillsammans med våra lådbilspolare. FIFAN va lång vintern ska vara... :huvet

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Nu har ju våren tagit så mycket fart i allafall att större delen av drivorna med snö är borta. Dock har man drabbats av is istället. Men de kommer försvinna snart med. :D

Ser ut att kunna bli en bra uppslutning kring Jkpg till våren... :tummenupp

Adnil

Ny medlem
Gick med
2 Jan 2010
Hoj
-07, Moto Guzzi Bellagio
Tjena dårar! Jag ska ner till Elmia om det inte snöar förstås... Då kan det bli svårt om man inte vill modifiera lite :yoparty

Vi blir nog 2 st på mc som åker med ett jävla gäng med lådbilar tyvärr :näsblod inte mkt att göra åt polare som inte vågar släppa sin ratt å byta till styre, men så är fallet :D

Kommer hålla koll på tråden å se hur det tar sig med sammåkning där nere, för turen från Sthlm - Elmia kommer vi åka tillsammans med våra lådbilspolare. FIFAN va lång vintern ska vara... :huvet

Kommer också åka hoj ner, men joinar er vid Sillekrog stor mack efter Trosa/Vagnhärad avfarten 3.5mil söder om Södertälje. Eller om ni stannar där för tankning... :tummenupp

...ingen som har lite bilder från förra gången?????

Last edited:

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
Kommer också åka hoj ner, men joinar er vid Sillekrog stor mack efter Trosa/Vagnhärad avfarten 3.5mil söder om Södertälje. Eller om ni stannar där för tankning... :tummenupp

...ingen som har lite bilder från förra gången?????

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=222799
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=222522
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=220779

bilar
http://picasaweb.google.com/Buzuche/Elmia2010#
http://xro.info.se/ klicka in på bilder -> elmia

Usch.. Fick rota lite inne på zatzy :zpy för dessa länkar ovan. Nu måste jag gå och tvätta ansiktet med clerasil för att inte riskera att få några finnar. Sedan ska jag dra på mig krukan så jag inte drabbas av spretigt hår och såndär keps med rak skärm..

Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Fick känslan av att han ville ha bilder från förarna som åkte ner förra ggn. Mer MC träff/åkning än mässbilder men jag kan varit ute och cyklat med med de antagandet... :D :va

Adnil

Ny medlem
Gick med
2 Jan 2010
Hoj
-07, Moto Guzzi Bellagio
..Stålande tack...visst skicka mer bilder då på MC gänget som var där...bilder är alltid kul....:D

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
Jag var inte där förra året. Jag var 2009 sist. Vad jag vet har det inte vart någon sporthojträff i samband med denna mässan innan, så du får väl se till att pallra dig hit och ta massa fina bilder på oss nu när det är det :)

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Hoj
Bmw 850 adv
Jag var inte där förra året. Jag var 2009 sist. Vad jag vet har det inte vart någon sporthojträff i samband med denna mässan innan, så du får väl se till att pallra dig hit och ta massa fina bilder på oss nu när det är det :)

Jag kommer nog köpa mig en go pro kamera å agera kameraman iaf :p men tyvärr är jag inge kung på att slanga å sånt, så grym är jag inte men istället kanske man kan ge lite mer alldagliga vyer från åkningen ;-)

Jonsson-R6

Yamaha
Gick med
10 Dec 2009
Hoj
2006 Yamaha yzf R6
Några från Skaraborgsområdet som ska ner? kan väll mötas upp någonstans och glida vidare nedåt. vore grymt roligt

creare

Guest
Då vart en go pro betald, bara leverans kvar. Slipper låna brorsan under Elmia!

Blir även fz6:an denna säsong så jag slipper flaka ner en motard och kan köra med alla som åker från Sthlm! :tummenupp

JimmieR

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2011
Hoj
Honda CB600F -07
Samåkning ifrån Karlstad någon?

Någon/några som tänkt åka ifrån karlstad eller i närheten av Karlstad? Isf får ni gärna (hoj)ta till!!! :D

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka