Samåkning, träff Elmia 2011

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
Jovisst, jag jobbar 5-skift på pelletsfabriken, behöver du pellets bullen??:)

Din.. Du vet hur du ska hämnas. "drömmer om hus..":gnissla

Känns som jag bor ombord på kursk. måste gå upp till takbalkongen på vinden för att få luft.
Iof skulle jag kanske köpa en säck och hämnas mot grannkärringen som ska ut och röka på balkongen stup i kvarten, pelletsbrasa i hennes askkopp luktar säkert mumma.
Öppnar man för att vädra på den sidan tar det inte lång tid innan man stänger igen..

Bästa mc minnet var när gänget stannat på fiket grännaberget för räkmackor. Det hade gått lagom fort dit och alla var nöjda. Jaha vad jobbar ni med kläcker the kid och skickar vidare runt bordet. Sist sitter fröken kid, -Jag är polis. En och annan räka svaldes hel runt bordet :D

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
Din.. Du vet hur du ska hämnas. "drömmer om hus..":gnissla

Känns som jag bor ombord på kursk. måste gå upp till takbalkongen på vinden för att få luft.
Iof skulle jag kanske köpa en säck och hämnas mot grannkärringen som ska ut och röka på balkongen stup i kvarten, pelletsbrasa i hennes askkopp luktar säkert mumma.
Öppnar man för att vädra på den sidan tar det inte lång tid innan man stänger igen..

Bästa mc minnet var när gänget stannat på fiket grännaberget för räkmackor. Det hade gått lagom fort dit och alla var nöjda. Jaha vad jobbar ni med kläcker the kid och skickar vidare runt bordet. Sist sitter fröken kid, -Jag är polis. En och annan räka svaldes hel runt bordet :D

:hihi

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011

Ja då blev de tyst för en stund runt de borden... De var ett så kallat kodak moment :D

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
koom på de att veckan före Elmia förra året var de rätt bra väder, kom ihåg att jag var på Nybergs motor för stora prova många nya MC dagen... första ggn man testade S1000RR sen var de visst en Z1000 och sen F800S Special Edt man testade samt sist men itne minst en Super Duke.

Får hoppas de är lika strålande väder nu till April...

Sannefjord

Ny medlem
Gick med
30 Oct 2010
Hoj
Yamaha YZF R1 -01
koom på de att veckan före Elmia förra året var de rätt bra väder, kom ihåg att jag var på Nybergs motor för stora prova många nya MC dagen... första ggn man testade S1000RR sen var de visst en Z1000 och sen F800S Special Edt man testade samt sist men itne minst en Super Duke.

Får hoppas de är lika strålande väder nu till April...

Japp, det var bra väder :) Kallt som faen på natten bara, men men :)

creare

Guest
Tog på mig hjälmen nyss. Fan vad skön den är. Suttit med den vid datorn i dryga 10 min och bara myser, längtaaaaaaaaaaar till sommaren. Första året med mc och första vintern utan att få köra den röda kulan. Mår fan inte bra alltså. Tur att hjälm-känslan fick en o bli gla' :)

Edit: bump :tummenupp

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Tog på mig hjälmen nyss. Fan vad skön den är. Suttit med den vid datorn i dryga 10 min och bara myser, längtaaaaaaaaaaar till sommaren. Första året med mc och första vintern utan att få köra den röda kulan. Mår fan inte bra alltså. Tur att hjälm-känslan fick en o bli gla' :)

Edit: bump :tummenupp

:hjälm

Fniss, jag får nog putsa lite mera på bootsen :tummenupp

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...