Samåkning, träff Elmia 2011

creare

Guest
Om du menar 700 i mc-relaterade termer så vilken som, behöver den bara under själva uppkörningen. Sen tar jag bort strypningen på min egna och vips får jag lagligt nyttja alla krafter den röda kulan har o erbjuda :)

Min hoj räknas (ostrypt) som tung i trafik. Men skall jag köra upp för Tungt mc-kort saknar den kubik för att vara giltig som tung mc vid uppkörning.
Enkelt förklarat;
Min nuvarande hoj i trafik = räknas som tung (ostrypt)
Min nuvarande hoj vid uppkörning = ej tung..

Menade du vad jag förväntar få för 700kr i lusthuset så bör en lång dans innan vara givet:D

Sannefjord

Ny medlem
Gick med
30 Oct 2010
Hoj
Yamaha YZF R1 -01
Om du menar 700 i mc-relaterade termer så vilken som, behöver den bara under själva uppkörningen. Sen tar jag bort strypningen på min egna och vips får jag lagligt nyttja alla krafter den röda kulan har o erbjuda :)

Min hoj räknas (ostrypt) som tung i trafik. Men skall jag köra upp för Tungt mc-kort saknar den kubik för att vara giltig som tung mc vid uppkörning.
Enkelt förklarat;
Min nuvarande hoj i trafik = räknas som tung (ostrypt)
Min nuvarande hoj vid uppkörning = ej tung..

Menade du vad jag förväntar få för 700kr i lusthuset så bör en lång dans innan vara givet:D

Hahahahahaha :D Det var cc jag syftade på :D haha. För 700 kr bör det vara all inclusiv eller hur det stavas ;)

Coolt med någon som filmar/fotar btw :)

Sannefjord

Ny medlem
Gick med
30 Oct 2010
Hoj
Yamaha YZF R1 -01
Nej då :)

Här finner man priser & öppet-tider; http://www.custommotorshow.se/

Hyltena Stugby/Nattcamp;
"Priset är från 395:-/dygn och stuga.

*DEPONI: 400:- En deponiavgift läggs á 400:- vid inchekning. Givetvis får man tillbaka deponin när stugan är städad, utcheckad och kontrollerad av personalen på Statoil."

Letade efter priser där :) Bra att du hittade. Inte alls drygt ju :) 1 eller 2 nätter ?

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Nej då :)

Här finner man priser & öppet-tider; http://www.custommotorshow.se/

Hyltena Stugby/Nattcamp;
"Priset är från 395:-/dygn och stuga.

*DEPONI: 400:- En deponiavgift läggs á 400:- vid inchekning. Givetvis får man tillbaka deponin när stugan är städad, utcheckad och kontrollerad av personalen på Statoil."

Bara jag som tyckte det var roligt :lol

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Ser att man missar en hel del i diskussionerna när man inte kollar i tråden på ett par timmar. :D

Bra där med lite utsiktsvideos ala K-man på vissa av sträckerna. Gällande körningarna så är de väl enklast att dela upp sig i grupper i så fall om vi blir många så kan man ha anpassade hastigheter efter förmåga. :tummenupp Så behöver ingen känna sig som en bromskloss...

Kahobe

Guaranteed Carbon Free
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
KAwasaki, 5½xHOnda, 3xBEnelli, m fl..
Bara jag som tyckte det var roligt :lol
Nja, det ÄR ju en viss skillnad på "deponi" och "deposition"..:D

"Elmiamässan" är väl annars ett av de få tillfällen då det är positivt att bo på vischan, dvs i Jkpg....

Bosse Pf

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Hoj
10 BMW K1300S
Låter väldigt intressant, jag kan tänka mig köra tur/retur under en dag (får bli helgen då isf :D) 15 mil från Götet ska vi kunna dra på en timma eller nått

Eastflower

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2010
Hoj
Aprilia rs 125 06
Är lätt på ett sånt här evenemang. Blir i så fall första träffen för min del:)

Troligen tar jag med farsan och möjligen en kompis :)

Sen måste man bara hinna klart med kortet eftersom kontrollanten vid sista uppkörningstillfället ville vara så enormt PETIG! Folk säger att detta är något man glömmer, men jag lovar att det är inte så i mitt fall.
aja nog om de.

Hoppas verkligen på att kunna komma med och kanske hänga med de stora grabbarna (även fast man är 1.93 ) :D

Adnil

Ny medlem
Gick med
2 Jan 2010
Hoj
-07, Moto Guzzi Bellagio
...Från Södra STHLM är det ca: 280km...Om man drar då tidigt på morgonen på den lördagen och brassar hem till kvällen, kanske kan vara något för dem som inte tänkte sova över, och ni som tänker sova över kan väl med åka tidigt med då eller ????...vore as kul och komma ner ett helt fett gäng... :Bugar

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Kom på att jag har tillgång till stuga i Falköping, 6 mil från Jkpg.
Det kan finnas möjlighet till sovplats där, men betonar på kan.

Förövrigt har jag uppdaterat KK 2010 pga att det verkar inte framgått att denna tråd finnes:tummenupp

Eas94

Sporthojsnörd
Gick med
10 Nov 2009
Hoj
Honda Hornet 600 -04
Kom på att jag har tillgång till stuga i Falköping, 6 mil från Jkpg.
Det kan finnas möjlighet till sovplats där, men betonar på kan.

Förövrigt har jag uppdaterat KK 2010 pga att det verkar inte framgått att denna tråd finnes:tummenupp

Tråden de andra snackar om verkar vara "Träff i Stockholm för oss som tog kortet 2010", alltså inte samma träff. Men det är alltid bra att vara tydlig :tummenupp

Kan säga till folket här att jag inte tänkt sova över :gnissla Så ni inte råkar boka nått :brinnerup

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln