Samåkning, träff Elmia 2011

Adnil

Ny medlem
Gick med
2 Jan 2010
Hoj
-07, Moto Guzzi Bellagio
..jag måste banga om detta infaller på en lördag...har fått jobb!! på mc butik!.....jippii...och ska jobba torsdagskvällar samt lördagar fom April tom Sep...

creare

Guest
..jag måste banga om detta infaller på en lördag...har fått jobb!! på mc butik!.....jippii...och ska jobba torsdagskvällar samt lördagar fom April tom Sep...

you maaaddafaaakka ! Vi skulle ju åka tillsammans dit :mad: Du får helt enkelt sjukanmäla dig, annars betalar jag en hel dagslön till dig gubben så löser det sig :tummenupp:yoparty

Adnil

Ny medlem
Gick med
2 Jan 2010
Hoj
-07, Moto Guzzi Bellagio
öppet 22-25 April alltså fredag till måndag, funkar inte söndag då?...eller e dem flesta inne på att "träffen" skall ske på lördag?.....

Sannefjord

Ny medlem
Gick med
30 Oct 2010
Hoj
Yamaha YZF R1 -01
Här hade man missat en hel del :) Antar att det var inriktat på lördagen, men för Mig spelar det ingen roll? :)

creare

Guest
Måste ta ledigt hursom så man är anpassningsbar. Kör på kid-entouragets planering :tummenupp

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
Jaha grabbar? Nu tar vi tag i det här o planerar lite..:)

# Vilken dag e det som gäller nu då, fre eller lör??

#Vad vill ni ha för upplägg, focus på hojåkande/gå på mässa eller på öl/grill??:tungan

#Hur många kommer(dra ihop nån slags anmälningslista?)???:va

#Vill ni slagga hos mig/mina polare??(Garage & sovplats för en symbolisk summa) Eller fixar ni eget boende i närområdet??

#Vad åker ni för hojar så man kan planera en lämplig runda så alla blir nöjda!:krama

Är vädret med oss så kommer det bli en toppenhelg!:tummenupp

Last edited:

Adnil

Ny medlem
Gick med
2 Jan 2010
Hoj
-07, Moto Guzzi Bellagio
Jag kan Fredag från morgon till kväll....både åka och mässa...sen åker jag hem till kvällen...sorry...ska ju jobba lördagen.
åker HD... ;)

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
Jag kan Fredag från morgon till kväll....både åka och mässa...sen åker jag hem till kvällen...sorry...ska ju jobba lördagen.
åker HD... ;)

Du är alltså en nykter daywalker på en HD???:va

Du ska inte tänka om då o joina oss Öltörstande nattaktiva sporthojstöntar då istället o komma på lördagen??:tungan:tummenupp

EriF89

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2010
Hoj
1999 hornet 600 + gammelkawan
Jag bor i Uppsala men tjejens föräldrar bor i närheten av Jönköping, så jag kanske kan komma. Jag tog kortet i höstas så är jag sjukt pepp på att hinna med så mycket som det bara går under säsongen! Misstänker att jag inte är den enda som längtar efter isfria vägar precis varenda dag.

Vore kul att ha någon att köra ner med, skicka iväg ett PM om du bor i närheten och känner dig manad. Kan förmodligen ordna sovplats om det behövs.

cliftabiff

Edis M
Gick med
22 Aug 2009
Hoj
cbr 954 -03
jävlar vad gött detta låter, tror det blir en oförglömlig helg. fan vad jag längtar. I vanliga fall brukar stan vara full av raggare under denna helg men nu hoppas jag på ändringar. det var nån i början på tråden som undrade vad som händer på Elmia? Om man ska svara så kort som möjligt så E det scandinaviens eller om det var nordens största motor mässa, stort som fan. och på kvällarna e det cruising och streetrace i i hela stan och förra var det organiserad burnout och drift uppvisning på A6 parkeringen. Och jag kan oxo tillägga att det finns fina vägar här omkring. Så välkomna allihopa

Adnil

Ny medlem
Gick med
2 Jan 2010
Hoj
-07, Moto Guzzi Bellagio
Strålande...jo, jag tar åt mig vad som händer på Elmia den veckan fast jag har pluggat i jkpg, hälsohögskolan.....låter hur kul som helst!!...jag tror iaf att det blir fredag eller lördag efter 15.00 från STHLM.

M155E

Sukkabreeewd
Gick med
26 Feb 2010
Hoj
Gixxer 750 K8 - "Misse edition"
Oj vilket pådrag gällande Elmia, är ju ett tag kvar men vore ju askul att dra ner ett stort gäng!

Dags för en deltagarlista där det står vart man resan utgår ifrån??

Är ju faktiskt bara 45 dagar, 23 timmar, 13 minuter och 32 sekunder kvar as we speak :D

http://www.custommotorshow.se/

Last edited:

Adnil

Ny medlem
Gick med
2 Jan 2010
Hoj
-07, Moto Guzzi Bellagio
upp med en lista då!!...:tummenupp
jag jobbar Lördag 11-15 i Vårby....så fredag eller på lördag efter 15.00....kan jag

creare

Guest
Dra igång en röstning gällande dag så vi har det bestämt. Fredag eller lördag.
Trådskaparen kanske kan göra en "poll" eller vad det heter.
När dagen är bestämd kan vi göra olika listor ifrån vart man åker, som man kan skriva upp sig på. Sen får deltagarna på varje lista snacka ihop sig angående övrig planering för grupp-åkning.

Därefter får man ta boende-delen.. typ.. :p

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...