Samåkning Ulricehamn

Perkidde

Evil mekes good karma
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
retta -99 och miniretta -04
helgen låter bra med en liten åktur. ska kolla upp hur det ligger till med allt man ska göra så kanske man hänger på. söndag lät väl mest trolig. får hoppas det är varmare då med. nu är det nu nästan så man vill dra fram skidorna igen..

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
just nu... ingen
helgen låter bra med en liten åktur. ska kolla upp hur det ligger till med allt man ska göra så kanske man hänger på. söndag lät väl mest trolig. får hoppas det är varmare då med. nu är det nu nästan så man vill dra fram skidorna igen..
Haha ja det är inte varmast men jag har ett gore-tex ställ om det skulle knipa:arsele Klart du ska hänga på!
Förresten var det du som varvade hej utanför mitt hus i förra veckan? Jag vifftade till med näven men han inte riktigt se vem det var!

Wolfkin

Lilla Ida sätt fart, vill ha sommar
Gick med
5 Jun 2007
Hoj
Triumph Sprint ST -09
Vädret ser ut att bli bättre till helgen och runt 17-20 grader.

Lördag träffas vid Torgstallet, avfärd ca 13:30. Jag är där från ca 12:00.

Söndag träffas på marknadsplatsen, avfärd 16:00 mot Gällstad och plocka upp papparazzi.

Andrésen, inga problem, vi ska nog kunna ha dig hemma till 21:00. :)

Last edited:

Perkidde

Evil mekes good karma
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Haha ja det är inte varmast men jag har ett gore-tex ställ om det skulle knipa:arsele Klart du ska hänga på!
Förresten var det du som varvade hej utanför mitt hus i förra veckan? Jag vifftade till med näven men han inte riktigt se vem det var!

jajemen visst var det jag! var på väg hem från örebro den dagen... det var liiiiite kallt för en så lång tur med sommarhandskarna och textilbrallorna som det gick igenom lite vind.. brrr. hade jag varit ensam på hojen hade jag stannat o sagt hej en stund.

papparazzi

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
svart sak, snabb ;)
Blir ju perfekt! Ska bli fint väder i helgen med enligt smhi.se så nu jäklar =)

Men blir kanon att ni är här ute ca kvart över 4.

Ses på söndag grabbar. Se nu till att få med er många. :yoparty

Perkidde

Evil mekes good karma
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Blir ju perfekt! Ska bli fint väder i helgen med enligt smhi.se så nu jäklar =)

Men blir kanon att ni är här ute ca kvart över 4.

Ses på söndag grabbar. Se nu till att få med er många. :yoparty

ska kolla med en polare om han är sugen med på att hänga på. lite tråkig väg för honom dock för han bor ute i hulu..

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
just nu... ingen
låter kanon grabbar! jag kommer dykaup båda dagarna! ska försöka ragga så mycket folk det går. Hade så ses vi lördag och söndag

FighterMike

FighterMike
Gick med
28 Feb 2007
Hoj
Honda
bor inte så långt ifrån Uhamn så hade vart kul o hänga på någon gång. vart bär det av i helgen?
skulle kunna snacka med folket runt tranemo o dra med de gänget med, vi brukar va några stycken som är ute.

MVH / FighterMike

Wolfkin

Gick med
5 Jun 2007
Hoj
Triumph Sprint ST -09
bor inte så långt ifrån Uhamn så hade vart kul o hänga på någon gång. vart bär det av i helgen?
skulle kunna snacka med folket runt tranemo o dra med de gänget med, vi brukar va några stycken som är ute.

MVH / FighterMike

Du är välkommen, bara att hänga på.:tummenupp
Planerade resmål står längst ner i första posten, annars är det bara att läsa de senaste posterna.
Vem som helst får lägga förslag för en tur och sen ser vi hur intresset är.

Denna helg är det Halmstad som gäller på Lördag, planerad avfärd 13:00 - 13:30, hemkomst framåt 21 tiden.
Söndag tur till först och främst Borås och sen vidare, avfärd 16:00.

FighterMike

FighterMike
Gick med
28 Feb 2007
Hoj
Honda
Du är välkommen, bara att hänga på.:tummenupp
Planerade resmål står längst ner i första posten, annars är det bara att läsa de senaste posterna.
Vem som helst får lägga förslag för en tur och sen ser vi hur intresset är.

Denna helg är det Halmstad som gäller på Lördag, planerad avfärd 13:00 - 13:30, hemkomst framåt 21 tiden.
Söndag tur till först och främst Borås och sen vidare, avfärd 16:00.

Låter skoj! har lite spackling att göra på hojen efter en ofrivillig tolva i veckan:huvet så får se om jag hinner i helgen.

Lägger en post under veckan ifall jag ska med.

MVH / FighterMike

gundlabo

Ny medlem
Gick med
23 May 2008
Hoj
07, Honda, Transalp
Funderar på att haka på Söndagsturen.
16.15 i Gällstad alltså. Bor i Dalstorp så är smidigt att haka på truppen där.
Börjar jobba 22:00 på söndag, men jag verkar inte vara den enda som jobbar natt. Vädret verkar ju Kanon än så länge.

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
just nu... ingen
Börjar jobba 22:00 på söndag, men jag verkar inte vara den enda som jobbar natt. Vädret verkar ju Kanon än så länge.
Självklart är det bara haka på! I gällstad träffas vi vid kings huset, anntar att du vet var det ligger. Men om du inte gör det så är det på vägen ut mot vegby. Och självklart så är det bara ta med sig alla man känner! ju fler desto roligare!

Mvh Fredric

Wolfkin

Gick med
5 Jun 2007
Hoj
Triumph Sprint ST -09

Är det du Stefan? Vi plockar upp dig vid torget i Gällstad vid 16:15 tiden. :tummenupp

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
just nu... ingen
Bara en sista påminnelse för nattsuddare alt. morgonpigga hojåkare som läser detta! Idag LÖRDAG 24/5 sammlas vi kl 13:00 vid marknadsplatsen för en dagstur till Halmstad! Hjärtligt välkomna!

Mvh Andrésen och Wolfkin.

gundlabo

Ny medlem
Gick med
23 May 2008
Hoj
07, Honda, Transalp
Är det du Stefan? Vi plockar upp dig vid torget i Gällstad vid 16:15 tiden. :tummenupp

Japp, Det är jag, Stefan.
Jag kom på att du hade berättat om denna sidan så då när jag satt framför datorn tänkte jag, Ah Ha! Måste kolla sidan om samåkning som Mattias berättade om :7peta och voila så fanns det en bra tid att haka på.

papparazzi

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
svart sak, snabb ;)
Hur gick resan till halmstad? ni måste fått sjukt gött väder där nere eller? :tuttar

Verkar som vi kan bli ett fint gäng imorn! Jag står här redo 16.15 då ska jag ha stängt affären och allt ska va klart. Sen ska jag träffa killen som ska köpa mitt objektiv kl 17.00 på Macdonalds i Borås. Så då får vi ta ett stopp där! :yoparty

Vart sticker vi efter det? några planer?

Perkidde

Evil mekes good karma
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Hur gick resan till halmstad? ni måste fått sjukt gött väder där nere eller? :tuttar

Verkar som vi kan bli ett fint gäng imorn! Jag står här redo 16.15 då ska jag ha stängt affären och allt ska va klart. Sen ska jag träffa killen som ska köpa mitt objektiv kl 17.00 på Macdonalds i Borås. Så då får vi ta ett stopp där! :yoparty

Vart sticker vi efter det? några planer?

blir det käka på mcdonalds då eller? energi måste man ju ha i kroppen!

Wolfkin

Gick med
5 Jun 2007
Hoj
Triumph Sprint ST -09
Jodå turen till Halmstad gick bra och underbart väder men det blev lite tidsbrist så vi han bara med en fika därnere, samanlagt blev det väl runt 40 mil.

Föreslår att vi tar en burgare på Mc Donalds när vi ändå är där och pratar ihop oss vilken väg vi ska fortsätta.
Ni som ska med imorgon se till att vara på marknadsplatsen före 16:00 och tankade och klara.
Avfärd blir exakt 16:00 och vi plockar upp Stefan och pappi i Gällstad 16:15.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...