Samåkning Ulricehamn

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
just nu... ingen
Jodå turen till Halmstad gick bra och underbart väder men det blev lite tidsbrist så vi han bara med en fika därnere, samanlagt blev det väl runt 40 mil.

Föreslår att vi tar en burgare på Mc Donalds när vi ändå är där och pratar ihop oss vilken väg vi ska fortsätta.
Ni som ska med imorgon se till att vara på marknadsplatsen före 16:00 och tankade och klara.
Avfärd blir exakt 16:00 och vi plockar upp Stefan och pappi i Gällstad 16:15.
Appappapp nu var det ju så att vi stannade och käkade på nervägen därav bara en fika i Halmstad! Hade vi velat hade vi hunnit käka, men då hade vi inte hunnit ta den fina omvägen på hemvägen :) Sen att somliga stressade hemåt gynnade ju mig för då slapp jag stressa till jobbet :hehe
Nej skämtåsido, tack för en kanondag! Verkligen en härlig tur!

Wolfkin

Lilla Ida sätt fart, vill ha sommar
Gick med
5 Jun 2007
Hoj
Triumph Sprint ST -09
Visst jäklar, glömde korven i Smålandstenar, verkar som du fick en liten beundrare där också he he. :7peta

Wolfkin

Gick med
5 Jun 2007
Hoj
Triumph Sprint ST -09
Nja, var väl snarare byfånens pöjk som tyckte Fredriks hjälm var sexig. :D

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
just nu... ingen
Haha ja han var skön den lille killen! Han avhandlade först vilken hoj som var snyggast, men sen kom det fram att det nog mest var hjälmen som gjorde hojen snygg! hehe

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
just nu... ingen
Blev det en lyckad tur nu ikväll? lite surt att man inte kunde haka på men det blir fler gånger!

Perkidde

Evil mekes good karma
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
retta -99 och miniretta -04
Blev det en lyckad tur nu ikväll? lite surt att man inte kunde haka på men det blir fler gånger!

den blev riktigt bra! du missade en riktigt skön väg mellan tranemo och dalstorp. har precis vaknat upp ur koman nu. var i tyskland igår och den hojturen i söndags gjorde inte bättre för tröttheten eller så som satt i kroppen..
när blir nästa åktur då? söndag sent kanske? party :yoparty på lördag så man lär väl vara som ett krockat skithus på förmiddagen iaf..:D

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
just nu... ingen
Hur många var ni i söndags? som jag fattade verkade det vara ett bra gäng! Vi får se till helgen om det kan bli nått åkt:)

papparazzi

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
svart sak, snabb ;)
ja söndag e jag allt sugen på att köra! några som kan eller?
fan vi MÅSTE få ihop fler. träffade ett gäng idag med. sa likadant "ah visst ska vi va med å köra blalbal" sen bangar alla. Upp till kamp haha :yoparty

Perkidde

Evil mekes good karma
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
retta -99 och miniretta -04
ja söndag e jag allt sugen på att köra! några som kan eller?
fan vi MÅSTE få ihop fler. träffade ett gäng idag med. sa likadant "ah visst ska vi va med å köra blalbal" sen bangar alla. Upp till kamp haha :yoparty

en :tuttar polare ska nog förmodligen med på söndag. vi båda kommer att vara bakfulla så ha överseende. dock mobbning för hennes pippigula sukka är ett måste..

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
just nu... ingen
Denna helgen passar inte mig alls har massor av saker jag behöver göra, så tyvär får MC-hobbyns ädla tid stryka på foten:(

Wolfkin

Gick med
5 Jun 2007
Hoj
Triumph Sprint ST -09
Vägförslag: småvägar bort till Fristad, vidare till Borås, svänga vidare till Dannike och en fika på Hofsnäs. Därefter får vi se om vi vill åka mera.

Avfärd marknadsplatsen 16:30 på Söndag

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...