Samåkning Ulricehamn

hyll

Kör och fotar hoj!
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Såld!
Tjo!
Här har Ni en till som är sugen på att åka lite.., lite drygt att åka själv...
Mr Cashflow bad mig att kolla läget här... har varit aktiv på forumet ettag men inte kollat den här tråden... verkar najs!

Synd bara att min granne har flyttat, dvs Perkidde men ska nog klara mig, nu får jag iaf hojhörnan för mig själv ettag på innegården ;), ska dock flytta upp till Malmgrensgatan i höst.

Hoppas på en samåkning snart då! (har semester så kan när som, annars helger under vanlig arbetsvecka.)

Wolfkin

Lilla Ida sätt fart, vill ha sommar
Gick med
5 Jun 2007
Hoj
Triumph Sprint ST -09
Välkommen med i gänget Hyll :tummenupp
Samåkningen har legat på sparlåga de senaste veckorna pga semester/upptagen med annat.
Vi kommer att fortsätta med samåkning så fort tillfälle ges.
Som alltid är det fritt för vem som helst att lägga upp ett förslag på tur, sen är det bara att vänta och se om nån vill åka med. :)

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
just nu... ingen
Hello boys!!! I'm back!!! Haha är hemma från semestern nu så att lämplig dag att åka på efterfrågas:)

henkegubben

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2008
Hoj
R1 -02, helsystem, mappad
Tje! Va sägs om en tur imorn eftermidda om det är fint väder? Vid fem tiden isåf. // Hansson

jonaskolbäck

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Hoj
Suzuki Hayabusa +250enduro
Är det nåt drag i Ulricehamn egentligen?.. Har träffat en tjej där o funderar på att flytta dit...men jag har ju alla mina hojkompisar här uppe i Västerås:huvet

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
just nu... ingen
En lite kvällstur imorgon är inte omöjligt... men måste kolla så det inte var något imorgon... släng ett öga här imorgon middag för då vet jag om jag kan!

Är det nåt drag i Ulricehamn egentligen?.. Har träffat en tjej där o funderar på att flytta dit...men jag har ju alla mina hojkompisar här uppe i Västerås:huvet
Drag och drag är väl en typisk svensk sömnig småstad... Men Hojkompisar lär du kunna få många här nere med! det är bara hänga lite i denhär tråden så löser sig den biten :)

Last edited:

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
just nu... ingen
Blir ingen kvällstur för mig idag! därimot på lördag är jag sugen på en ordentlig tur!! Vem vill med?

Wolfkin

Gick med
5 Jun 2007
Hoj
Triumph Sprint ST -09
Ser ut att kunna bli lite regnskurar på lördag med uppklarnande på eftermiddan (3-4 tiden).
Hänger gärna på, är sugen på turen mellan Åsarp och Jönköping igen, kul väg.

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
just nu... ingen
Ser ut att kunna bli lite regnskurar på lördag med uppklarnande på eftermiddan (3-4 tiden).
Hänger gärna på, är sugen på turen mellan Åsarp och Jönköping igen, kul väg.
Ja för min del går det när som på dagen/kvällen/natten. jag har en annansväng med samma stuk på vägar fast med bättre beläggning! Som tar oss upp mot Skara/Götene i stället. Har själv bara åkt där 2ggr så jag hittar inte så jäkla bra, men med en snabb titt i kartboken så är den saken biff :) Ska vi göra så att ni som vill åka med träffas i U-hamn och sen hakar jag på i Åsarp?? om ni träffas 15:00 i U-hamn Så ses vi i Åsarp 15:30-40 någongång?

Wolfkin

Gick med
5 Jun 2007
Hoj
Triumph Sprint ST -09
Låter helt ok för min del, tar gärna en tur upp mot Skara.
Så, 15:00 marknadsplatsen på Lördag den 12;e och sen plockar vi upp Andrésen i Åsarp.

hyll

Kör och fotar hoj!
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Såld!
Styr upp dag o tid nu, är precis hemkommen från Varberg så jag är sugen!

Polaren från stan har också fått sitt kära kort nu så han är garanterat på också trots att han nu mer är Boråsare! =)

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
just nu... ingen
Styr upp dag o tid nu, är precis hemkommen från Varberg så jag är sugen!

Polaren från stan har också fått sitt kära kort nu så han är garanterat på också trots att han nu mer är Boråsare! =)
Kolla alltid första inlägget i tråden där skriver jag tid, datum och resmål såfort det är en körning. Om det är kortvarsel är det inte alltid jag hinner uppdatera men det är väldigt sällan det händer... Du missade en fin körning i lördags eftermiddag. Ska ta den vägen igen snart nog ingen mer än jag och wolfkin som åkt den, en riktig kanonväg mellan falköping och Skara/götene.

Mvh Fredric

Wolfkin

Gick med
5 Jun 2007
Hoj
Triumph Sprint ST -09
Jo den vägen var helt underbar, fina svepande kurvor och perfekt asfalt. :tummenupp
Ska tydligen bli hyfsat väder på Onsdag, Torsdag (inget regn) så jag tar gärna den turen igen då, nån mer som känner för att hänga på? Avfärd 14:00 eller 15:00 från Ulricehamn skulle passa mig bra.

Last edited:

Perkidde

Evil mekes good karma
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
retta -99 och miniretta -04
Jo den vägen var helt underbar, fina svepande kurvor och perfekt asfalt. :tummenupp
Ska tydligen bli hyfsat väder på Onsdag, Torsdag (inget regn) så jag tar gärna den turen igen då, nån mer som känner för att hänga på? Avfärd 14:00 eller 15:00 från Ulricehamn skulle passa mig bra.

hello boys again! varit liiiite onåbar det senaste. ok det har varit skitväder så. torsdag lät inte dumt alls. fast då kommer jag ha med mig en spätta med i så fall. 1500 skulle kanske kunna funka. beror på när jag kommer hem på morronen. jobbar natt så¨man är rätt beige i kålan. bra sugen e man nu iaf att ta sig en rejäl tur!

hyll

Kör och fotar hoj!
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Såld!
Jag ska göra 600-mils service runt 13 (på torsdag), så ska se om jag hinner till kl15, vill ju inte missa detta!

Wolfkin

Gick med
5 Jun 2007
Hoj
Triumph Sprint ST -09
Andrésen, kan du på Torsdag kl 16:00? Vi behöver en vägguide. :hojsmilie

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...