Perkidde
Evil mekes good karma
Skriv in dag och tid så väntar vi lite med vägvalet tills andra har haft chansen att säga sitt.
tja för min del så låter det gött!
Skriv in dag och tid så väntar vi lite med vägvalet tills andra har haft chansen att säga sitt.
vilka ska med imorn ?
gäller 16.30 marknadsplatsen ?
Yup, ser ut att bli du, jag och Perkidde för tillfället, vi får väl se om det dyker upp nån mer.
Jag får nöja mig med en liten sväng, har jour hela helgen så jag kan nog inte byta bort mer än 2-3 timmar någon förmidag...isf lördag eller söndag mellan typ 9-12, antar att jag får åka själv när jag bara kan på så "dåliga" tider om inte papparazzi har lust med en förmidagssväng på söndag? Eller någon annan för den delen
Aajjemän vi håller det öppet! får se om någon mer är på!?kort förmiddagssväng på söndag skulle nog kunna funka för mig. kan hålla det lite öppet o se vad som händer.
WTF!! vad här hänt med våra fina intensioner?? har inte varit nått organiserat gazz på länge nu!! hur ser det ut framöver?? är det någon som är sugen eller har alla häcken full inför semestern??
Njee jag ska vara hemma på midsommar men åkr upp på lördag till lysekil... blir det ändrade planer ringer jag dig!det är ingen som ska köra hojj till smögen över midsommar eller?
jag kommer köra på torsdag runt 19 tiden härifrån.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari