Samåkning Ulricehamn

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
just nu... ingen
Hur verkar det till helgen grabbar? Blir det nått åkt eller ska alla ligga i solen och steka sig istället???

Wolfkin

Lilla Ida sätt fart, vill ha sommar
Gick med
5 Jun 2007
Hoj
Triumph Sprint ST -09
Lutar mot att jag tar en trip till brorsan i Göteborg i helgen men inget bestämt än. Åker nog ner vid 12-tiden isåfall och tänkte hinna med lite shopping, nån som känner för att hänga på? Kommer bli sent, antagligen inte hemma förän 22-23 tiden

Last edited:

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
just nu... ingen
Jag får nöja mig med en liten sväng, har jour hela helgen så jag kan nog inte byta bort mer än 2-3 timmar någon förmidag...isf lördag eller söndag mellan typ 9-12, antar att jag får åka själv när jag bara kan på så "dåliga" tider:) om inte papparazzi har lust med en förmidagssväng på söndag? Eller någon annan för den delen:tungan

Perkidde

Evil mekes good karma
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
retta -99 och miniretta -04
Jag får nöja mig med en liten sväng, har jour hela helgen så jag kan nog inte byta bort mer än 2-3 timmar någon förmidag...isf lördag eller söndag mellan typ 9-12, antar att jag får åka själv när jag bara kan på så "dåliga" tider:) om inte papparazzi har lust med en förmidagssväng på söndag? Eller någon annan för den delen:tungan

kort förmiddagssväng på söndag skulle nog kunna funka för mig. kan hålla det lite öppet o se vad som händer.

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
just nu... ingen
WTF!! vad här hänt med våra fina intensioner?? har inte varit nått organiserat gazz på länge nu!! hur ser det ut framöver?? är det någon som är sugen eller har alla häcken full inför semestern??

Wolfkin

Gick med
5 Jun 2007
Hoj
Triumph Sprint ST -09
WTF!! vad här hänt med våra fina intensioner?? har inte varit nått organiserat gazz på länge nu!! hur ser det ut framöver?? är det någon som är sugen eller har alla häcken full inför semestern??

Tala för dig själv du, denna helgen var första jag inte kunde. :7peta :D

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
just nu... ingen
Jodå kan erkänna att jag är en upptagen man:huvet men det har faktiskt varit väldigt tyst i tråden det senaste:arsele

Perkidde

Evil mekes good karma
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
då säger jag något....
gotland!!! party!!! lelleträffen!!! fan ni skulle varit med på high chaparall. raketfylla och sova under bar himmel. ja man får för sig massa dumma saker när man e packad. nån som ska med till lelleträffen eller?

papparazzi

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
svart sak, snabb ;)
det är ingen som ska köra hojj till smögen över midsommar eller?
jag kommer köra på torsdag runt 19 tiden härifrån.

Perkidde

Evil mekes good karma
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
flytt flytt flytt som gäller för min del nu i midsommar så några långa turer lär det inte bli. sen e det väl lite si o så med vädret vad jag förstått.. :huvet

Wolfkin

Gick med
5 Jun 2007
Hoj
Triumph Sprint ST -09
Jorå, lever än men har varit lite upptagen och kommer att vara denna vecka också men sen är det fritt än så länge.

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...