Njae, beror lite på... lite sugen e man ju men frugan jobbar lör & sön så det kan bli svårt :/
När tänkte du åka?
Söndag em kl 13 från station men jag har tänkt mig lite vägar runt E-tuna så då skulle vi kunna mötas upp där någonstans, om du kan förstås.
alt.
Åka upp till Upplands Väsby till Honda City där det är provkörning av hojar, men då måste vi nog åka tidigare, 11.30 kanske?
Söndag em kl 13 från station men jag har tänkt mig lite vägar runt E-tuna så då skulle vi kunna mötas upp där någonstans, om du kan förstås.
alt.
Åka upp till Upplands Väsby till Honda City där det är provkörning av hojar, men då måste vi nog åka tidigare, 11.30 kanske?
Grattulerar Se till o ladda upp bild på skönheten snart
Halloj!
Om det blir alternativ 1 (vägar runt E-tuna) så hänger jag gärna på. Jag skulle verkligen behöva få lite nya vägar i repertoaren.
Här är den, annonsbilderna. Ska ta egna sen idag hos farsan!
BTW.. köper olja på biltema till hoj för första gången efter mkt nojande
Olja på Biltema!!! Hur tänkte du nu?
Aaah.. billigt, lika bra som dyrt?
Senaste oljebytet gav jag 1000pix för olja och filter och det
Fan också N/NV vindar idag, svinkallt mao. Däremot söndag S vindar och sol hela dan!
Jag tror jag inte kör så mkt, sparar mesta till imorn istället faktiskt.
Ska gå igenom hojen i garaget, tweaka den som jag vill ha och smörja alla punkter osv.
förresten, vet ni nån som är bra på att lacka fälgar?
Någon däckmeck har varit klantig och gjort jack i båda fälgarna på höger sida, jag tänkte ta loss fälgarna , slipa och allt själv. Har däremot ingenstans att lacka seriöst, om man inte ser biltema-sprayburkar som seriöst då
Fan också Arwe nu blev jag nojig! Sitter du på nån information om biltemaolja jag bör känna till? Snälla säg du kört på biltema i alla dina hojar och det har funkat kalas
Halloj!
Om det blir alternativ 1 (vägar runt E-tuna) så hänger jag gärna på. Jag skulle verkligen behöva få lite nya vägar i repertoaren.
Fan också Arwe nu blev jag nojig! Sitter du på nån information om biltemaolja jag bör känna till? Snälla säg du kört på biltema i alla dina hojar och det har funkat kalas
Skrev ju det för du skulle bli lite nojig. men har faktiskt aldrig provat Biltemas olja. Tyvärr är jag också nojig och kör på Shell Advanceolja.
13.00 på stationen i morgon för en Eskilstunasväng, så möter vi upp Eskilsbona på vägen, kollar in vart när jag kollat in rutten och skriver det här ikväll/natt.
Nope, då jobbar hon... har gått på nu (Lördag) o jobbar till Söndag kl 17:00...Söndag em kl 13 från station men jag har tänkt mig lite vägar runt E-tuna så då skulle vi kunna mötas upp där någonstans, om du kan förstås.
alt.
Skrev ju det för du skulle bli lite nojig. men har faktiskt aldrig provat Biltemas olja. Tyvärr är jag också nojig och kör på Shell Advanceolja.
13.00 på stationen i morgon för en Eskilstunasväng, så möter vi upp Eskilsbona på vägen, kollar in vart när jag kollat in rutten och skriver det här ikväll/natt.
Editerar: Tjoho! Blir det kl 13:00 så joinar jag stationen med
Morgonpigg
Ungefär hur lång tid beräknas turen ta?
Inte för att jag har bråttom men jag hade tänkt vara hos farsan i respektabel tid och palla upp hojen i garaget, ska nämligen demontera båda fälgarna så jag får med mig dem in till stan imorn så jag kan lämna in för pulverlack (vita) De var så risiga, ventilerna måste bytas (helt sprickiga) så det är inget att tveka på direkt.
Ha't sköj - kanske dyker jag upp i värsta gabor-stil och vinkar av er, just nu ter sig inte hojen värst lockande, men man vet aldrig.
/J -stel
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |