Jag är också nybörjare + att jag kör som en tant (så jag tror inte att du är ivägen) + att jag älskar Hållsta-glass så jag kanske drar ett PM till dig så kan vi ta en tur.
GRATTIS!!!!
Ha ha Tony!! Det såg jag nog på Hällaring förra året, tantkörningen ;-) tjoflöjt! Du skulle t om kunnat varit "Lakritsaremsan" maskot på ett varv efter rakan och inför chikanen, långt svart spår efter hård inbromsning! Jag hade första parkett som låg bakom dig! Sådant gillas Där skulle nog Gabor känna sig varvad, jag har ju inte sett han ännu på en liten bana
Isåfall kör jag som en riktig tant..bytt ner mig massor i hästkrafter och kubik, känns som man tillhör "25KW-klubben" men kompenserar rätt bra genom att hittat några optimala lägen att hålla rpm-nålen, straxt under rött Ibland vid någon omkörning av bilar för att hålla snurren i maskinen, så har jag glömt att jag bara har 98 hk och 600 cc, tror forfarande att jag sitter på cbr:en..men då påminner rpm-stoppet mig.. Det fanns en tid då då en transalp kunde utmana sporTlovEr...(pratar ENBART bana, uppmanar inte till tävling i trafiken)men idag så måste man nog heta rossi om man skall ha en chans på en sådan mot mig
Last edited: