Samåkningstråden

Vildsvin

Game on!
Gick med
16 Feb 2006
Hoj
Suzuki GSXR1000
Blir det någe åka på fredag och/eller lördag? Har varit iväg på jobb så jag är riktigt åksugen nu.

benzzon

ride on, ride on..
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
CBR929, WR426
Jag fundrar på att åka till Skokloster på 1:a maj, det är tydligen "italien-träff" där för diverse motorfordon..
Det skulle ju kunna va ett resmål iaf :)

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Jag fundrar på att åka till Skokloster på 1:a maj, det är tydligen "italien-träff" där för diverse motorfordon..
Det skulle ju kunna va ett resmål iaf :)

Vårmönstring för många Ducatister, de brukar möta upp ett gäng i Köping för vidare färd mot skokloster, men man skulle känna sig som en katt bland hermelinerna där. Men skulle säkert vara intressent, dock så är det fest ikväll:fyllisar :öl Och tidig avvfärd härifrån för dem imorrn....

Raginaharjar

Fan ska man skriva här då??
Gick med
19 May 2008
Hoj
CRF450 -02

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Är också sugen på att åka imorgon fredag.

Det var ju önskemål om att vi skulle träffas i utkanten av stan så vi försöker väl det.
OKQ8-macken på Norrleden vid Finnslätten kl 11.
http://www.hitta.se/ViewDetailsPink...Pv1AbrkL9e0sp29vGyorw%253d%253d&Vkid=21186694
Vi bestämmer där och då vart vi åker.

Tar er till Skokloster och så hittar du på lite roliga vägar ovan Uppsala så hänger jag på. Vi samlas 11 på Starol ett gäng sen åker vi till Skokloster och kollar på allt gammalt skrot de ställer ut.

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jag bangar på starolgrejen, är utlurad på endurobus istället.

Kan bli en posör-tur till kvällen med fika, vad säger övriga poseurs, JD? :hihi

/J

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Elrulle
Tar er till Skokloster och så hittar du på lite roliga vägar ovan Uppsala så hänger jag på. Vi samlas 11 på Starol ett gäng sen åker vi till Skokloster och kollar på allt gammalt skrot de ställer ut.

Har lite funderingar åt det hållet. :tummenupp

Edit: Nu gick jag handlingarna lite i förväg, vi skulle ju bestämma på plats vart vi åker. :7peta

Last edited:

NeonMan

#62 Superbike 2015
Gick med
8 May 2004
Hoj
BMW S1000RR racehoj
Hojen är hel, är gräsänkling, har krängt på nya däck, solen skiner...
Har jag egentligen nått val...?
Jag dyker upp på OK.

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
HOJLÖS
Aaah, e på jobbet nu men ska nog dra mig hemmåt faktiskt. Dock körförbud from. idag men jag tror jag chansar, sånt här väder har vi inte varje dag i detta land ;)

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Jag bangar på starolgrejen, är utlurad på endurobus istället.

Kan bli en posör-tur till kvällen med fika, vad säger övriga poseurs, JD? :hihi

/J

Ghaaa där fick man sig en känga, posör :D haha okej jag erkänner väl då..

Satsar på att bli med på dagens runda, sen ryktas det om grillkväll med öl, så man får se om man orkar/kan åka ikväll men en fikasväng är alldrig fel, PM:ar dig mitt nr, så kan du ju ringa ikväll om du ska ut

Har lite funderingar åt det hållet. :tummenupp

Edit: Nu gick jag handlingarna lite i förväg, vi skulle ju bestämma på plats vart vi åker. :7peta

Jag såg nu att ni skulle samlas vid ok, möter också upp där om jag hinner :tummenupp

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Hemma igen, stel i nacken/axlarna, men nöjd ändå, har varit en grym dag med hojåkning, fint väder och kul folk :tummenupp

Önskar jag kunde hälften av alla bra vägar som aRWe verkar hitta :)

Trevligt i skokloster också, mkt fina hojar och bilar och fika på det..

Nu blir det kall öl och grillat, ha en bra kväll alla :fyllisar

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
HOJLÖS
Aaah en sån tomaso pantera skulle sitta fint att posera med när man e lite för trött för att få på sig stället!
sköna vägar där, kört med bil så kommer nog hitta igen mig där!
Putsat hojen lite, på onsdag kommer den förmodligen gå bättre då med nya munstycken och nålar och naturligtvis besiktigad till nästa tur. Ska planeras för helgen redan?
Vet inte hur vädret blir men sugen på bulten iafalla det e fint på lördagarna, nysopat och klart :)

PS jättefin dag :tummenupp

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Uja, får se om man orkar ta en fin-tur på Millen senare ikväll...mer eller mindre precis kraschlandat framför burken efter massiv geggmoppe-insats idag (och en timme+ tvätt... :gnissla ).

JD - det var öppet för fri tolkning, "if the shoe fits" :rofl ;) Ta en stänkare åt mig med, jag är snart helnykterist om det här konstanta gasrulle-vridandet skall fortsätta. :huvet

/J

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...