Samåkningstråden

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Jag lägger en isblåsa på min fotjäkel...och det kanske blir en liten tvätt på Millen.. :slicka

Nuuså börjar vi snacka!

Du får lägga ner dedär geggmoppandet, det sabbar ju din karriär som gatpilot :D och haltande pga stukad fot sänker posörvärdet när man ska steka in på kajfiket och köpa espresso.. Men det får vi göra undantag för idag, blir liten finrepa på bågarna, sen skitsnack och kaffe på kajen i solen!

1. Hard Grit
2. Storposören JD
3. SGM med geggmoppefot
4. fyll på i listan...
5.
6.
7.
8.
9.

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Nuuså börjar vi snacka!

Du får lägga ner dedär geggmoppandet, det sabbar ju din karriär som gatpilot :D och haltande pga stukad fot sänker posörvärdet när man ska steka in på kajfiket och köpa espresso.. Men det får vi göra undantag för idag, blir liten finrepa på bågarna, sen skitsnack och kaffe på kajen i solen!

1. Hard Grit
2. Storposören JD
3. SGM med geggmoppefot
4. fyll på i listan...
5.
6.
7.
8.
9.

Posör-espresso är svårt att motstå, finns det någon tidplan för eventet? :) Jag tänkte nog klättra i gimpsuiten tämligen precis NU och sikta på en grillad bratwurst på Team Nej Ingets stamkrog i Hallsta - FunnyHill* (nej, inte grilla Koktkorv - en riktig bratwurst) - gräsänkling med hEst-tjej på tävling har sina fördelar. :D

/J

* Lustigkulla, alltid ett bra ställe att sikta på, man får TJöra suraåsen. :brynad

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Posör-espresso är svårt att motstå, finns det någon tidplan för eventet? :) Jag tänkte nog klättra i gimpsuiten tämligen precis NU och sikta på en grillad bratwurst på Team Nej Ingets stamkrog i Hallsta - FunnyHill* (nej, inte grilla Koktkorv - en riktig bratwurst) - gräsänkling med hEst-tjej på tävling har sina fördelar. :D

/J

* Lustigkulla, alltid ett bra ställe att sikta på, man får TJöra suraåsen. :brynad

Hmm det lät ju också som en plan, har du åkt än? jag vill köra åsen..

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Det blev 65 knyck över åsen i den största bilkö jag sett där någonsin...en 90-grams burgartallrik med stark-cola, och lite tjöt över det mobila nätet med JD här, och jag hade tänkt mig en något friskare retur.

I helvete, i höjd med första lisjöavfarten så öppnade himlen sig.

Det blir ännu en sådan go' svensk sommar. :gnissla Vad göra, emigrera till bora-bora?

/frustrerad

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
HOJLÖS
Tycker vi öppnar ett SWE-MC kollektiv i Kalifornien!!

Säsong året runt i princip och Terminator som guvernör, kan det bli bättre???

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Tycker vi öppnar ett SWE-MC kollektiv i Kalifornien!!

Säsong året runt i princip och Terminator som guvernör, kan det bli bättre???

Jag var där i vintras, gryymt ställe.. Jag blir no. 1 att haka på, ska man va nånstans som hojåkare så är det i So. Cal.. Det finns grymma vägar, grymma hojaffärer, stört billiga bågar (ny RSV Mille R kostade under 90 kex :yoparty ) och vädret var super även på "fel" säsong..

Jag ska bara sälja allt jag äger ink. lägenhet, när bokar vi flyget??

:tungan

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Jag var där i vintras, gryymt ställe.. Jag blir no. 1 att haka på, ska man va nånstans som hojåkare så är det i So. Cal.. Det finns grymma vägar, grymma hojaffärer, stört billiga bågar (ny RSV Mille R kostade under 90 kex :yoparty ) och vädret var super även på "fel" säsong..

Man kan få bra betalt för njure och hornhinnor !!Tror att det även går att sälja håret om du sitter med bra kvallite:tummenupp

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
HOJLÖS

Skulle bo på hojen där borta :D Borde bokas omgående, om man kan fixa jobb därborta äre bara att stanna :tummenupp

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
HOJLÖS
Imorgon trots bandag på hälla (söndag) tänkte jag att vi som inte orkar upp tidigt och smiska bana kör bulten med omnejd. 'Steka fläsket och visa putsen på hojen vid rosenhill med räkmacka i handen :D Heldag alltså, räknar med avfärd på förmiddagen nånting runt 11. Alla som vill med, skriv av er här, jag vet varken vem som vill leda osv men jag hittar iafalla utantill dit på bra roliga vägar så jag kan leda om så önskas.

Samlingsplats tänkte jag hammarbyrampen.

Jag vet att Jack Daniels e på iafalla så jag tar mig friheten att börja listan Robert :)

1. Hard grit
2. Jack Daniels

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Imorgon trots bandag på hälla (söndag) tänkte jag att vi som inte orkar upp tidigt och smiska bana kör bulten med omnejd. 'Steka fläsket och visa putsen på hojen vid rosenhill med räkmacka i handen :D Heldag alltså, räknar med avfärd på förmiddagen nånting runt 11. Alla som vill med, skriv av er här, jag vet varken vem som vill leda osv men jag hittar iafalla utantill dit på bra roliga vägar så jag kan leda om så önskas.

Samlingsplats tänkte jag hammarbyrampen.

Jag vet att Jack Daniels e på iafalla så jag tar mig friheten att börja listan Robert :)

1. Hard grit
2. Jack Daniels

Låter härligt, men det blir Hälla ring för min del och är sedan bortlovad på em.

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
HOJLÖS
Bwaha, de som inte orkade missade något. OJojoj vilken dag, åkte själv hemmifrån vid 12 och tillbaka vid 18:30 ungefär. Vädret kunde man inte klaga på, bulten var relativt lugn idag så det gick att köra på lite emellanåt.

Kom igen nu, måste bli ett gäng till rosenhill någon dag. Det är väldigt lite transportsträcka dit om man kör e-tuna-hälleforsnäs sen gamla täljevägen!

Geiger

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM RC8R
Det låter riktigt najs. Jag ska göra mitt bästa för att kunna haka på nästa gång.

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Någon som skall ut på en em/kvällstur idag, vädret verkar spricka upp:va Funderar på det själv men vet inte när..:confused:

Geiger

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM RC8R
Plötsligt infall! Avgång mot Hällefors-Näs, 16.15 från Statoil Hammarbyrampen.
Ta med hoj, och två horn.

Geiger

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM RC8R
Ingen som är ledig/sugen på att köra idag, dagtid?
Råkade bli ledig idag, och vädret ser ju inte helt fel ut.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati