Ingen som är ledig/sugen på att köra idag, dagtid?
Råkade bli ledig idag, och vädret ser ju inte helt fel ut.
Jag e aretslös hojen står hemma och vädret e fint..
Ingen som är ledig/sugen på att köra idag, dagtid?
Råkade bli ledig idag, och vädret ser ju inte helt fel ut.
Jag e aretslös hojen står hemma och vädret e fint..
Jobbar tyvärr. Men har varit på flera rörkenkörningar, jag kan rekommendera dig att vara i tid, var där till senast kl 17:00, allt för ofta har man varit där liite för sent och har även varit med om att sista västen försvann till den före mig ikön..för ett par år sedan så ringlade kön långt utanför grindarna redan kvart i 5..ännu viktigare är det om du inte kört någon körning i år på gocartbana, då måste du gå "kursen" på ca 15 minuter först, men numer kan man isamband med det reservera en väst så att man vet att man får köraTänkte åka Rörken och köra gokartbana imorgon måndag kväll nå fler som ska dit?
Jobbar tyvärr. Men har varit på flera rörkenkörningar, jag kan rekommendera dig att vara i tid, var där till senast kl 17:00, allt för ofta har man varit där liite för sent och har även varit med om att sista västen försvann till den före mig ikön..för ett par år sedan så ringlade kön långt utanför grindarna redan kvart i 5..ännu viktigare är det om du inte kört någon körning i år på gocartbana, då måste du gå "kursen" på ca 15 minuter först, men numer kan man isamband med det reservera en väst så att man vet att man får köra
Tackar för tipset då ska jag åka lite tidigare ändå hur lång tid tar det dit från västerås ungefär (behålla körkortet tempo)?
Har åkt på hälla ring en gång.
Någon som skulle kunna vara intresserad av lite åka senare idag?
Hej!
Jag har landat i Västerås över sommaren och har insett att alla mina hojkompiar antingen har sålt sina hojar, har gipsade armar och andra undanursäkter för att inte åka hoj med mig.
Jag är nog inte tillräckligt kaxig för att åka med på era grupputflykter, men om det är någon som gör lite lugnare kvällsutflykter ibland vill jag gärna följa med!
Hej!
Jag har landat i Västerås över sommaren och har insett att alla mina hojkompiar antingen har sålt sina hojar, har gipsade armar och andra undanursäkter för att inte åka hoj med mig.
Jag är nog inte tillräckligt kaxig för att åka med på era grupputflykter, men om det är någon som gör lite lugnare kvällsutflykter ibland vill jag gärna följa med!
Som Vildsvin skriver så väntar vi alltid in deltagare
Hej!
Vi är ett gäng rookisar som brukar köra i soft tempo, d.v.s motsatsen till Gabor2-tempo Kan hojta till när vi bokar in körningar.
Ähhh... Hela Köpings/Västerås-ligan (Gabor2, Kokt korv, Sportis, Belse72, g.a.z.o.l.i.n.e, SGM och jag (glömde jag någon?)) körde lugn grupp på Gälleråsen igår!
Vi skulle väl egentligen kunna döpa om den här tråden till - Samfikatråden.
En tråd för dom som vill fika tilsammans med andra, och kanske nån gång ibland ta en riktigt lugn tur, ca ett varv på cityringen, och sedan fika ett par timmar, och prata om varför man egentligen äger en sporthoj, som kostar en halv årslön/mån i försäkringspremie, och bara har rullat ett par varv på en SMC-Kurs på en lite för liten Go-Cartbana
Då kan man starta en ny tråd för dom som gillar att KÖRA motorcykel, även av vissa kallat "BoMbaSåInÅtHeLvEtE!!111!!!"
Då väljer man rationellt ut en samlingpunkt - där dom asociala typerna som råkar gilla att sitta PÅ hojen, och inte i en loungefotölj på ett stekarhak, samlas - snackar ihop sig, planerar en rutt, och kör sedan sin hoj därefter.
Var är du alla tisdagskörningarna?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |